A new interview with Vince at Respawn hit Gamespot earlier. Lots of interesting discussion in there but a little bit of news regarding what's next for Titanfall sticks out: I'd be remiss not to mention this, but one thing that was talked about in the wake of Titanfall 2's launch was how crowded the 2016 holiday season. While Titanfall 2 seemed to have fallen short in sales compared to the original, the community is still present and accounted for. Do you have comments about how last year's sales season went? VZ: The game was successful, it sold well, but it didn't quite sell as well as it should have. Maybe because it was super crowded, the pricing was aggressive--it was a rough window to launch our game. But we've got a really great fanbase. There's not really much negativity or acidity compared to other communities, so I'm very thankful for that. It's important for us to keep the franchise going. "We're doing more Titanfall," which is the quote I'm supposed to say. We have our franchise creative director, who's in charge of safeguarding the franchise in multiple formats and making sure it continues to grow. There's some other things we're doing that haven't been announced just yet, but we're heavily invested in the Titanfall universe.
Dit is een mooie FPS mensen. En ook de X upgrade ziet er prima uit. Goed werk van Respawn. Jammer dat deze titel niet populairder hier is.
Nooit begrepen dat ze deze game uit hebben gebracht tussen de launch van een Battlefield en CoD titel in Laat ook goed zien wat er nu al allemaal mogelijk is met de Xbox One X. En dat met patches welke zeer snel achter elkaar zijn uitgebracht.
Ik lees/hoor ook alleen maar goede verhalen over de sp van deze game....wellicht toch eens aanschaffen in een aankomende sale (zijn er altijd genoeg aan einde jaar).
Vreemd dat deze shooter nooit door de massa is omarmt. Geen lootbox, geen Pay2Win en geen seasonpass. Wel gratis gamemodi en gratis maps. Game schiet heerlijk weg en heeft op metacritic een gemiddelde van een 8.9. Als je de berichten van de afgelopen dagen ziet, dan zou je denken dat men voor Titanfall 2 in de rij heeft gestaan. Maar niets van dit alles, verkopen vielen zelfs tegen, hierdoor is een derde deel onzeker. Toch jammer dat je als ontwikkelaar dan eigenlijk alles goed doet, maar dit door de massa dan weer niet wordt gezien.
Zeker doen. SP campaign vond ik erg leuk. Niet super lang ofzo, maar speelt lekker weg en afwisselend. Ik vond het persoonlijker de leukste uit het FPS trio (BF, COD en TF2) dat ik Q4 2016/Q1 2017 heb gespeeld.
Ook alleen om nog een beetje te verkopen tussen BF en CoD in. Geloof maar als deze serie een best seller was/wordt dat dat er allemaal inzat/inzit.
Denk dat TTF2 érg ongelukkig getimed was qua releasedate, tussen BF en CoD. Wanneer de game een halfjaar eerder was geweest, had dat de populariteit denk ik erg veel geholpen.
Dit inderdaad. Titanfall 2 was een prima MP game ... maar werd gereleased op een verkeerd moment. Als je een rustig "window" pakt, zonder concurrentie had de game nog langer gespeeld geweest.
Maar eens begonnen met de game, de singleplayer welteverstaan. Begin is in ieder geval tof en had zin om door te spelen, maar helaas bedtijd. Heb het gevoel dat dit wel eens een meeslepend verhaal kan hebben voor een lineaire SP-game.
Op moment van typen kan het zo maar zijn dat jij het al hebt uitgespeeld. Was even gestopt en gisteren weer opgepakt. Tot dusverre nog steeds leuk, maar niet veel meer dan dat. Zit nu op de helft als ik het aantal missions zo zie.
Voor 6eu de Ultimate Edition in huis gehaald en oh jongens wat genieten tot dusver zeg. Die SP fluent as fuck. Speelt heerlijk weg. Lekker hoor.
Het tofste is dat die moves in het begin nog complex lijken, maar op een gegeven moment vlieg/glij/spring je als een gek door de levels heen, links en rechts gasten afschietend. En de campaign heeft nog leuke levels ook.