1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah. Hou maar

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien een trailer ofzo. Maar verder hoef ik niks te zien eigenlijk. :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp je. Zo blijft de boel wel fresh en nieuw wanneer je de game straks haalt. Maar kan me niet voorstellen dat deze niet een hele lading coverage gaat krijgen.

4. JohnDb

JohnDb Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Zat me af te vragen , draait dit spel op EA servers ?
    We all now how shit that is

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dedicated Servers van MS zelf dacht ik toch?

6. JohnDb

JohnDb Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het ff snel opgezocht

Titanfall as dedicated servers that run on the cloud which means no more host migrations when people rage-quit.
    The game also doesn’t lock Respawn to Xbox One or Windows, as the cloud tech they’ll be using belongs to them rather than Microsoft.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Netjes. Sounds very good to me, minder ergernissen.

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Geld dat niet voor alle games op de XBone ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. JohnDb

JohnDb Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja , het ging mij er meer om als het bijvoorbeeld ea servers waren ,naar aanleiding van battlefield 4 , heb ik er geen zin in om weer geld te verspillen aan een game die maar 40 procent werkt .
    Ea is de uitgever,maar ik wil natuurlijk niet alles over 1 kam scheren .
    We zullen zien tegen die tijd of het werkt.

10. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo veel zin in dit spel. Heb nu alleen Fifa14 wat ik non-stop speel. Maar dit gaat weer echt top worden. CoD4 beste X360 spel wat er was en non-stop gespeeld en ook competitief. Jammer dat niemand het meer doet/hackers zijn want ik kan dat spel nog steeds spelen. Liever dan alle nieuwere delen en rommel. Aangezien dit van dezelfde makers wordt verwacht ik er weer erg veel van. Alleen jammer van de mechs doe mij maar soldier v soldier. Zoals de eerdere CoD's maar zo'n spel zal helaas niet meer snel komen.... Dit gaat dan ook gelijk de eerste echte next-gen (fifa natuurlijk ook wel) maar grote wereld worden, en veel indruk maken.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Respawn Entertainment has confirmed a maximum of 12 players can play multiplayer shooter Titanfall at once.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat hoor ik voor het eerst, benieuwd hoe goed dat gaat werken

Het kan een beetje random worden daardoor maar het geeft ook wel een echt nieuwe dimensie

Lijkt echt een leuke frisse MP game te worden dit

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen wil je dat niet doen denk ik. Een player in een Titan is altijd beter denk ik dan een AI Titan. Hem op Guard zetten bij jou in de buurt is dan misschien wel weer handig. :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet ik niet, misschien kun je als sneaky pilot wel makkelijker een andere titan verassen door hem op zn nek te springen ipv toe to toe te gaan? Of als je eigen titan beschadigd is dat je hem als afleiding gebruikt of noem maar wat

ze zullen ongetijfeld de mensen te voet een bepaalt voordeel geven en een paar anti-titan moves die zorgen dat het een soort rock paper scissors word ipv dat een titan altijd in het voordeel is.

Denk ook dat daarom de reacties tot nu toe allemaal zo positief zijn

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen heeft standaard wel een anti Titan wapen. Denk wel dat het rock paper scissors verhaal gaat zijn natuurlijk. Net zoals in BF. Een tank is sterk maar is kwetsbaar tegen iets snels en dingen vanuit de lucht.

Wat een gezeik btw op het internet over die 6vs6. Die gasten weten heus wel wat te doen hehe.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet elk spel word beter van meer spelers

BF wel, Planetside e.d ook (al zit daar wat mij betreft ook wel een limiet aan, het moet wel passen op de map)

maar je moet toch niet denken aan 32 vs 32 CoD of Gears of RSV of CS..

het gaat om balans

iedereen die bij deze game klaagt over player count snapt de doelstelling niet.

Een kleine player count heeft ook heel veel voordelen, het maakt het allemaal veel persoonlijker als je een paar rondes tegen elkaar speelt

je kan als het spel (of beter gezegd de gamemode) genoeg diepgang heeft echt op je tegenstanders gaan spelen en je op hen aanpassen

Hoe heerlijk was het niet om ronde na ronde in RSV of CS voor hetzelfde groepje tegenstanders toch onvoorspelbaar te blijven. Ik hou daar wel van

Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee idd.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En toen was er ook nog geen party chat dus hoorde je de tegenstander constant schelden als jouw team weer won :+mooie tijden :cool:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog steeds is pre round en post round trashtalk in CS ongeëvenaard. :+
    Dat was altijd zo awesome. :cool:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In RSV hoorde je alleen de nog levende leden van je eigen team, dat vond ik ook echt tof (want speelde alleen team survival) en de rest die al dood was zat te spectaten

dus zodra de ronde afliep was het meteen allemaal schreeuwen tegen elkaar :+

Ik wil heel graag weer zo'n soort spel, tactisch, moeilijk (qua aim) en met eigen lobbies , geen suffe matchmaking.

Gewoon elke dag met dezelfde groep mensen kijken of je vandaag wel slimmer bent dan die ene speler die je steeds precies op de verkeerde momenten op weet te wachten.

Ik vermaak me goed met de shooters van tegenwoordig maar de sociale ervaring die (nu ouderwetse) games als RSV hadden mis ik wel echt

Na RSV en GR heb ik eigenlijk alleen in 3rd person team tactical in MW2 nog een ervaring gehad die daar op leek

al kan ik me voorstellen dat Gears ook zo kan zijn, maar dat is qua MP nooit mijn game geweest, met name vanwege de losse aim en besturing

Laatst bewerkt: 8 jan 2014

Deel Deze Pagina