1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. lemon8

lemon8 OldSkool NL

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verdiep me in alle games die ik speel, dus ook deze. Zo blijf ik nog level 50 tot ik alle wapens en upgrades heb geunlocked en dan pas voor Generation 2 enz.

Ik zou zeggen, editen die DVR en uploaden op Youtube, zoveel video's van die achievement zijn er nog niet. :)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat is toch behoorlijk nutteloos om alles te unlocken om daarna alles weer kwijt te raken? :+

Of zit er een achievement aan vast?

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Jep.

Die mitchdylan trouwens heeft unlocked is volgens mij met die Gen10 ? wel een van de moeilijkste..

4. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Yups; All The Hardware.

Is het ook mogelijk om te zien welke campaign je allemaal al hebt gewonnen of kan dat nog niet? Heb namelijk 1 á 2 van elke zijde verloren :mad:

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    nee. dat kan je helaas niet zien nee. Als je echter voor de 50 campaign missions gaat, heb je grote kans dat je beide achievements heb

Hier de video

6. lemon8

lemon8 OldSkool NL

Leuk Bevonden:
    3
    Goed om te weten dat je hem dus ook kan halen met 5 tegenstanders en dat betekend in theorie dat je ook kan halen in 1 vs 1.

7. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Nice one!

Eerst maar Gen2 worden en dan maar een paar campaign missies doen.

8. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice! paar keer volgens mij 5/6 gehad maar heb de achievement nog niet. Titanfall is vooral spelen en dan unlock je de meeste wel vanzelf. Straks verder gaan met G4.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nog minder punten voor verdedigen? Dat wordt leuk in random lobbies. Er was al weinig reden om te verdedigen in CTF, maar nu krijg je er dus nog minder puntjes voor...

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was juist heel veel reden om te verdedigen. Als je MVP wilde worden moest je alleen maar op een vlag staan een iedereen neerschieten die binnenkwam.
    CTF en Hardpoint. :)

12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De verhoging van 250 naar 300 punten in attrition vind ik wel een goede. Sommige potjes waren nu wel heel snel afgelopen.

Ik had alleen gehoopt dat in deze update je partymembers een andere kleur zouden krijgen in je hud.
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat gingen implenteren.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel moeten met een client patch. Dus is een server side patch. :)

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al opnieuw geinstalleerd ? Staat je NAT op open?

16. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
  17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Yep, alles werkt naar behoren.

Poorten open, NAT open, bekabeld direct op de modem, Up van 84mbs en down van 92mbs.
    De servers in het spel laadt die ook netjes. West Europe telkens een ping rond de 18.

Alle andere games werken ook; Forza5, FIFA2014. Enkel Titanfall niet. Een chat met een EA-medewerker heeft haalde ook niks uit. Het probleem was bekend. Heb een paar keer een korte verbinding gehad als ik iemand join.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    TitanFall is een geweldig spel :) Heb het eerder gezegd in dit topic .. maar de constante actie en hectische situaties zijn gewoon geweldig.

Mappen zijn goed ontworpen en op zowat elk punt van de map word wel gevochten. Helaas kom ik online steeds vaker van die Amerikanen tegen die op een West-Europe server gaan zitten :emo: Stuiteren heel de map rond. Zouden ze moeten weigeren. Gaat ongetwijfeld nog komen.

Ben benieuwd wat er in de aankomende DLC gaat zitten. Hopelijk niet ALLEEN mappen ... want de 15 stuks die we nu hebben zijn prima in orde!

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, gisteren de eerste (overduidelijke) hackers tegen gekomen op de PC. Eerst een kerel die supersnel was in CTF. Ik heb nog nooit zo snel een ronde voorbij zien gaan, hij vloog letterlijk over de map (ook met zijn Titan). Hij gaf ook vrolijk toe dat het een hacked client was, dus reporten mocht wel.

Iets later in een andere game (ook CTF) 2 spelers met een gigantische aimbot tegen gekomen. Ze liepen al schietend door de map en schoten alles dood wat bewoog, of je nou achter een gebouw stond of niet. Ook deze hackers deden niet geheimzinnig, reporten kon toch niet want ze hadden de namen van random spelers over genomen (ook fijn).

Eigenlijk is het de eerste keer dat ik cheaters ben tegen gekomen in mijn eerste week Titanfall. Ik hoop dat ze snel de cheatengine activeren, want het is best geinig om te zien, maar uiteindelijk verziekt het wel de game.

Ik zit trouwens ook in Gen 5, en mag de Gooser Challenge zien te halen! 50 Pilots doodschieten die ejecten....

Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Achievement probleem, heb de militia campaign 100% voltooid echter nog steeds locked.
    Jammer.

Deel Deze Pagina