1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Las het net haha wel nice! Nog 8 titan kills met Arc cannon en dan wilde ik eraan beginnen heb er nu 6 gehaald maar nog niet voor gespeeld. Met chaingun is hij relatief makkelijk te halen.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ze gaan de eject kills aanpassen. Volgens mij vanaf de volgende patch hoef je nog maar 5 kills te maken ipv 50. Zeuren heeft toch geholpen, ik hoef helaas nog maar 12 kills :+. Ze gaan wel iets maken waaraan je kan zien dat mensen de originele challenge, met 50 kills gehaald heeft, dus je krijg nog wel een beetje 'waardering'.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.118
    Staat 2 posts boven je :+

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    |:-

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Super matchmaking

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zegt niets over hun skills :)

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Gen9 en 7 word je niet zomaar hoor.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heel veel uurtjes spelen maar betekent niet gelijk dat je kansloos bent tegen dat soort gasten..

Vaak genoeg G5 en G6; gasten tegen komen die gewoon niet bijzonder presteerde.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.118
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben Gen 0 ;) En geloof me ... die Gen 9 of 10 of 7 zegt helemaal niks. Sterker nog, een beetje goede FPS speler veegt meestal de vloer aan met de hogere ranks. Soms heb je echter WEL goede spelers ... maar die zijn zeldzaam.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gen zegt idd niks. Ik ben ondertussen G5 (al 4 dagen @50 helaas), wil niet zeggen dat ik een slechte speler ben (zeker wel boven gemiddeld goed, maar niet constant :+). Maar er zitten echt van die lui bij die de raarste dingen doen, en het lukt ze keer op keer. Omhoog gaan in gen heeft meer met geluk en geduld te maken, en natuurlijk veel tijd hebben. Natuurlijk, als je goed speelt kom je sneller omhoog, maar zoals die Gooser Challenge, daar moet je gewoon veel tijd voor maken, de juiste tegenstanders hebben en geluk hebben. Overigens moet ik nog 2 kills en dan heb ik de 50 eject kills te pakken!

Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kan gelukkig weer vaker verbinding krijgen en nog steeds Gen0, maar bak er dan ook niet veel van. Heb soms wel een paar rondes achter elkaar.

Zijn er mensen die straks een private lounge willen/gaan doen. Dit zonder veel schreeuwende tieners. ;-)

13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ben bijna gen 5 :) Ben level 45 en moet nog 1 challenge voltooien. Ik moet nog 2 critical hits met dat laser wapen (anti titan). Dus denk dat ik morgen gen 5 wordt. Dan 'gelukkig' proberen 5 air kills te maken. Heb ik de moeilijkste alvast gehad ;)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf... Dus als je een keer een potje geownd wordt dan split het potje... Ik vond dat in multiplayer games juist leuk dat je dan een rematch kan doen. Die keuze wordt nu dan ontnomen door Respawn, beetje een rare beslissing als jr het mij vraagt.

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had liever gezien dat er zoals in call of duty binnen dezelfde lobby spelers gewisseld worden. Natuurlijk heeft dat geen nut tegen een full party. Maar het systeem zoals nu is ook niet veel. Ik vind het knap als mensen heel goed zijn en ik vind het ook niet erg om eens een potje of 3 achter elkaar te verliezen. Maar voordat potje 4 begint zal ik toch een andere lobby zoeken. En dan is het vervolgens heel frustrerend als je in je vierde potje in een potje terecht kom, waar je als verliezende kant midden in de evacuatie begint.

En vervolgens mag je dan spelen tegen precies die spelers die er net voor zorgde dat iemand rage-quitten en voor wie jij in de plaats als kanonnenvoer mag dienen.

Nogmaals ik speel vooral voor me plezier en ik speel gelukkig meestal in een party,maar als je niet in een party speelt kan het heel frustrerend worden om constant dezelfde teams te zien.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Eigenlijk niet het juiste topic maar in de PC games zit dit topic niet en vind het onnodig deze aan te maken.

Iemand hier die Titanfall op de PC speelt? Ik wil deze game gaan aanschaffen voor de PC. Echter is mijn vid kaart niet de jongste meer dus wil weten of ik hem kan draaien op normale graphics. Hoeft niet op ultra.

PC:
    W7
    Nvidia Geforce 460 1gb
    6GB RAM
    i7 processor

THnx in advance =)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is multiplat Dagger ;) hoort bij het nieuwe xbw.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ohh dan zit ik dus goed :+

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Deel Deze Pagina