1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Geloof me ik heb heel veel tijd in de game gestopt in het begin, ik was ook niet een speler die run and gun was maar inderdaad van de omgeving gebruik maakte om te killen en wedstrijden te winnen.
    Game verveeld gewoon voor mij na een tijdje, heb er plezier mee gehad maar niet de topper die ik dacht dat het was.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat bedoeld hij ook, dat je te veel in een keer speelt. Gewoon lekker afwisselen met je games en ook een keer wat anders doen als gamen :). Dan blijft Titanfall echt gaaf. Tenminste ik vermaak me er nog top mee :D.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je hebt gelijk, ik moet wat met mijn leven gaan doen.

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies het zelfde als mallakai.

Spel begint beetje te vervelen, terwijl het spel wel echt awesome is met die mechs en aparte wapens en wall jumpen offcourse.

Misschien als ik meer m'n pilot, pistolen en titans kan customizen dat het wel weer boeiend word EN een mode zonder spectres bots of andere non-online spelers.

Als dit komt ga ik sws veeeel meer tijd steken in deze game.
    Dan kan ik ook eens een keer iets anders spelen dan alleen maar dark souls 2 xD

5. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind als je deze game gaat hypen als de game die je moet halen bij een xbox one.. en deze game zelfs in bundel vorm verkoopt met een one dan mag ik er van verwachten dat het mij grafisch weg blaast..

en dat doet het niet...

begrijpelijk dat alle COD fans hier helemaal van uit hun dak gaan...

Als dit een 360 game was dan was voor mij een 9 waard... maar next-gen is het niet dus hou het voor mij persoonlijk bij een 7,5

Mensen de lat mag wat mij betreft wel wat hoger.. laat maar zien waar we zo'n dikke console met een 8 core processor voor in huis halen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb geen COD mee gespeeld sinds COD 4 hoor. Ben eerder een BF fan.
    Vind dat altijd een beetje rare opmerkingen.

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  7. Heisenberg006

Heisenberg006 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal.

Speeld er nog iemand titanfall op de xbox one?

Mijn gamertag is Heisenberg006

Zin om samen te knallen voeg me maar toe!

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb eens geduld. Die dikke console is pas 6 maanden op de markt.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @Stingray, heeft niks met hypen of COD fans te maken. De game speelt gewoon heerlijk weg. Nu zelf Gen 3 en counting.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een onzin dat je dan moet wachten.... Ik vind dat de games al een flinke upgrade horen te hebben tov de vorige generatie en dat is hier zeker niet het geval. Tuurlijk voor de echt mooiere en uitgebreide games zal je nog even moeten wachten. Toch mag je nu al wel een bepaalde eis hebben over de next-gen waar niet echt aan wordt voldaan.

11. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    daar geef ik je wel gelijk in,
    maar zolang dat ze dezelfde games op xbox 360 en ps3 blijven maken, zie ik niet veel verandering in komen! ik denk dat we pas het grote verschil zullen zien met de nieuwe batman, die enkel gemaakt word voor de next-gen

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree met Maddmonkey.... Je koopt een nieuwe console voor nieuwe games. Betere games. Niet voor weer een game met dezelfde graphics. Ik ben geen graphics persoon maar meer dat de gameplay vet moet zijn. En voor de echte graphics heb ik nog altijd mijn PC. Maar ben het wel eens dat een nieuwe console voor 500 euro wel aan hoge eisen mag voldoen.

Maar even iets anders:

Nu Gen3. Als Regen Challanges moet je Satchel charge gebruiken om Pilots te killen, Plasma Railgun voor Enemies en Titans. En Compact SMG.

Compact SMG, Satchel charges en Enemies killen met de Plasma Railgun is geen probleem. Alleen vind ik de Plasma Railgun vs andere titans echt bagger. Je moet perce inzoemen om te schieten. Instant shot is echt slap en maar 4 of 5 keer knallen. Met opladen is hij kei sterk, maar als je flink beschoten word door een Chaingun oid is het onmogelijk mikken. Gaat wel even duren voor ik die challenge heb gecomplete.

/Mod Ben je de laatste in de discussie die gepost heeft, dan edit je je bericht dmv de edit knop.

Volgende keer ontvang je een OW.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2014
  13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    En dan ga je de oorlog aan met Sony.. en komen allebei met dikke specs op de proppen en ga je ook dit lopen hypen en leg je uiteindelijk dit als release game op de plank en gaat ook dit nog es lopen hypen als DE GAME voor de Xbox One. Sorry maar dan mag ik toch heel wat verwachten?

Ik zie nu een opgepoetste 360 game.. en ja eerlijk is eerlijk hij speelt heel lekker en speel hem ook met plezier.

Wat ik bedoel te zeggen.. de overgang van de eerste Xbox naar de 360 was bij de launch gewoon direkt zichtbaar. Er is nu gewoon bijna geen enkele titel waar ik van zeg ... Zooooo maar dit is next-gen daar schaf ik die console voor aan.

En dit verhaal is tot zover bij het sony front niet veel anders..

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige gen was ook SD naar HD. Zo groot verschil is er nu niet. Tenzij we naar 4k gaan.

15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik mag toch verwachten dat dit grafisch er beter en gedetailleerder uit gaat zien dan de 360.. waar kopen we anders zo'n machine? omdat we er tv op kunnen kijken en skypen? dat kan op een moderne smart tv ook.

Maargoed we gaan wel zien wat de toekomst ons brengt..

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Beetje rare argument.. Ik zie al verschil hoor. Met bijvoorbeeld Titanfall 360 en de X1 versie. Daarbij Forza 5, Ryse Son of Rome, zijn allemaal games wat de 360 al niet meer trekt.
    De resolutie 1080p 60fps of 30 zal vanzelf wel komen.

De XBOX/ PS2 was een wereld van verschil als je naar de PS3/360 gaat. Nu zijn de verschillen van PS4/X1 niet zo erg verschillend met de huidige last-gen.
    Gaat allemaal nog wel komen.. Kijk naar Infamous Second Son blaast je wel omver qua grafisch en vormgeving. Geluid daarin in tegen is zweer matig.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is bij veel games al het geval. Heb de 360 versie afgelopen week gespeeld bij een vriend van mij. En ik kom dan van de Xbox One kant en het verschil is aardig groot. Stuk minder scherp, minder DOF, en minder soepel qua frames.
    Battlefield is ook zo geval. Ten eerste 40 man meer in de game en alles ziet er stuk beter en speelt het 10x soepeler. Next gen al waard imo.

Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Srsly een officiele waarschuwing? Beetje kinderachtig of niet als ik het 1 keer niet zie.:):

Voor het geval dat: Ik zie en snap dat er staat Volgende keer. maar toch.

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    BF4 vind ik ook de grote uitzondering op het geheel en Ryse ook. Maar we hadden het over Titan Fall en ik vind deze titel echt overhyped. Xboxworld geef ook zelf aan dat hij grafisch tegen valt in hun review ;)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat je een reden vroeg waarom next gen te kopen. :)
    Het is zeker geen looker nee, Titanfall. Maar ziet er wel een stuk scherper uit en loopt het qua frames hoger dan op de 360. De 360 versie is wel gewoon leuk om te spelen. Maar als je al op de One Titanfall hebt gespeeld merkt je snel dat de 360 een stuk "minder" is.

Deel Deze Pagina