Nou bij mij is het niet maar in bepaalde levels. Op de PC had ik noog last van framedrops maar op de Xbox One toch meer dan ik wil zeg maar. Excuus, denk dat ik het niet goed formuleerde. Ik bedoelde framedrops op de Xbox One. Op de PC zoals je al zegt had ik nooit nergens last van.
Ik lees het inderdaad op meerdere fora's over framedrops, ik had het in het begin bij een bepaalde level. Zelf geen last van, speel het toch niet meer.
Dan heb je er inderdaad geen last van haha. Naja goed het speelt nog steeds goed maar ben in iedergeval blij dat het alleen met Titanfall is en dat ik mijn Xbox niet hoef terug te sturen ter reparatie... Gister nog een mooie kill gehad, beide ejecten alleen ik net iets later. Ik begon met granaten gooien waar ik dacht dat hij zou landen( stiekem beetje random ) en ik gooi er precies eentje op zijn kop haha
Haha nice, maar ik neem aan dat je wel "xbox record that shit" gebruikt heb he Dat is dan wel weer erg cool aan de huidige consoles bij een episch momentje het opslaan.
Uiteraard hebben. Heb al paar filmpjes. Ook iemand uit de lucht met een 40MM gun die aan het wall runnen is. En heb er een dat ik net iemand kill, er 1 in mijn rug komt dus ik begin weg te rennen, paar granaten links en rechts tegen de muren zodat hij er recht inloopt haha. Heerlijk zulke dingen dus neem ik direct op
Klopt! maar heb eigenlijk weinig epische momentje meegemaakt eigenlijk. . Net als Maddmonkey vergat ik het ook weleens en ik heb het ook op een gegeven moment uitgezet omdat Fifa van alles een clip maakt.
Ik zit altijd in een Party als ik game en dat vind ik het toch raar om tegen die Xbox te praten... Net als Go to Party, Invite friends, Record that etc. Ik zet mijn Micro dan altijd even op mute
Heb deze game echt al een aantal weken niet meer aangeraakt. In het begin is het zeker een leuk spel maar mede dankzij de weinig items, wapens en customisatie raakte ik er al snel op uitgekeken Ben benieuwd wat de toekomstige DLC gaat brengen. Hopelijk wapens en wat meer Titan Customisation
Ik speel het nog steeds hoor Rampage. Had hem ook op PC waar ik level 43 ben Generatie 3. Nu heb ik de X1 gehaald met Titanfall en ben ik level 48 bijna. Game verveeld me nog steeds niet. Mede door de awesome en snelle gameplay.
Vrijdag op Zavvi besteld, vandaag binnen! Het word steeds sneller vanuit Engeland! Anyways, ik ben zeer benieuwd naar deze game! Ik hoor gemixte signalen van spelers die het of heel tof vinden, of er na een week al op uitgekeken waren.
Het ligt er ook aan hoeveel je het achter elkaar speelt. Als je binnen 1 week 40+ uur speelt dan tsjah kan het saai worden. Ik speel 2 a 3 avonden per week ongeveer 2 uur en doe het al meer als een maand. Het is echt een toffe game, maar wel zoals word verteld mogen er iets meer opties in qua customization.
Ja je kan mij wel toevoegen hoor assault. GT = Roidz NL Ben wel pas weer vrijdag avond online. Het is druk op mijn werk haha.