Ik speel deze game nog regelmatig en ik vind binnen de 10 seconden matches, dus de game is online nog erg actief... Op de xbone en 360 that is, op de PC schijnt de game al praktisch dood te zijn.
Ik snap er niets van ik probeer steeds een potje Hardpoint te doen maar er komt maar niemand in de server. Kies ik Attrition BAM gelijk server vol en gaan. Jammer want ik vind Hardpoint wel vet...
Vanavond weer een paar potjes gedaan toch behoorlijk leuker en minder frustrerend dan de afgelopen 3 jaar COD
Inderdaad, Twitch stream gisteren avond was erg cool. Black Market waar je Burn Card pakketjes kan kopen, burn cards die weggooid, krijg je vanaf update 1.5 ingame credits voor. Maps zagen er ook erg cool uit met veel wallrun mogelijkheden. Ik ga nu ff stoppen met Titanfall, tot volgende week donderdag.
Nu is die echt live. 580mb. --- Game loopt nu als een zonnetje. Was al beter na de vorige patch. Maar nu is de tearing helemaal weg en zijn de frames meer constant.
Las btw dan de Xbox One versie iets over 2 miljoen heeft verkocht. 800.000 voor de 360 en 250.000 voor de PC. Had echt veel meer sales verwacht voor de PC eigenlijk.
Avondje weer plezier gehad met Titanfall. Zoveel awesome momenten ook weer gehad die alleen in Titanfall kunnen. De updates hebben de game echt goed gedaan. Ook veel kleine updates die het net allemaal fijner maakt zoals burn cards sneller kiezen als je dood bent door middel van de triggers te gebruiken. En verder nog meer UI veranderingen.
Moet zeggen dat ik wel te spreken ben over die laatste update. Het speelt soepeler lijkt t. Er is bijna geen screen tearing meer. Er hadden wat mij betreft wel wat meer playlists toegevoegd mogen worden. Ik ga die DLC namelijk niet kopen voor extra playlists. Speel ik de game te casual voor (ben level 27)