Frontier defense is best tof. Ook allemaal nieuwe enemies. Nuke Titan, Mortar Titans, drones etc Moest wel even wennen aan de controls en movement na alleen maar Destiny haha.
Wordt deze game nog een beetje gespeeld? Heb em met die blackfriday deal gekocht voor €12,50 inclusief alles. Misschien mensen zin om een keer beetje te knallen?
Gisteren weer even opgestart. Er is ondertussen best veel veranderd. Black market, titan burn cards, ranked matches, nieuw levelsysteem, nieuwe chievo's. Ga er denk ik weer wat tijd in steken. Nu wel spijt dat ik de season pass niet opgepikt heb voor die lage prijs
Deze game heeft helaas een slechte start gehad maar speelt nu heerlijk weg. Geen problemen meer met matchmaking en diverse extra toffe game modes. Ik heb ondertussen al serieus veel uurtjes in de multiplayer zitten en speel hem nog wekelijks op de 360 met een paar man.
Speelde toch altijd al heerlijk weg? Enige wat er beetje mis was was dat er niet iets te weinig content was in het begin. Matchmaking problemen heb ik ook nooit gehoord of gemerkt?
heb ook geen problemen ervaren bij launch. Ik vind dit zelfs een van de weinige titels die vanaf dag 1 prima te spelen was. Tegenwoordig is dat wel anders. Wellicht was er wel verschil tussen de X360 en de X1.
Wij spelen altijd met z'n 4e en konden na de eerste patch echt een half uur naar het matchmaking scherm blijven staren voordat er een game werd gevonden. Dit is daarna echt een stuk beter geworden. Op het forum van respawn is ook te lezen dat het op de 360 een drama was.
vandaag weer ff bezig geweest. Ging wel lekker opzich, ondanks een flinke tijd niet gespeeld te hebben. http://i.imgur.com/BGLWxIc.gifv Zat ff te kijken om wat nieuwe achievements te halen, maar die '10 wins in a row' wordt lastig als lone wolf. Gasten waar ik eerst mee speelde spelen Titanfall niet meer. Anders was het easy geweest. Iemand zin om morgen wat potjes voor de lol te spelen en kijken of we die streak kunnen halen? Met wat teamplay moet dat wel lukken op Hardpoint.
Dacht ik vanmiddag even Titalfall te gaan spelen op de 360, blijk je Live Gold nodig te hebben. Niet echt in verdiept toen ik hem tijdens een sale kocht, maar dacht gewoon SP met silver te kunnen spelen. Best gay dit Maar ja, dan wacht ik wel tot ik ooit weer een keer Gold koop.