Ik ben wel een beetje afwachtend, ik zie wel wat dit wordt. Nog niet heel erg enthousiast geraakt van de video's.
Het is CoD achtig qua feeling, maar zelf ben ik superzat van CoD en toch genoot ik heel veel van de speelsessie van Titanfall vorig jaar. Je hebt in elk geval veeeeeeel meer vrijheid in Titanfall en dat is al nice. Maak me meer druk om de AI dan om de graphics ook. De game vond ik nooit baanbrekend mooi, maar voor een Source game mooi genoeg.
Damn... FUCK! Kak... Deze gameplays hebben mij weer compleet naar het XBOX One kamp getrokken. Wat lijkt mij dit een heerlijk spel. Tuurlijk is het een COD achtige game.. maar dat boeit me niet veel. Er is voor mij nu maar één COD ontwikkelaar en dat is Treyarch. Ghosts is echt een waardeloze COD, zelfde als MW3. Ben erg benieuwd wat Respawn hier van maakt. Bring it!
Misschien toch maar weer eens een multiplayer game kopen Hopelijk zit er ook split screen opties bij en dan met bots e.d.
Ik snap nooit zo waarom je voor dit spel een Xbox One zou moeten kopen, als het spel ook gewoon op de Xbox 360 en PC gaat verschijnen. Gameplay is hetzelfde. Daarnaast is het gewoon CoD met Titans, nee dank je.
Wait what? Battlefield is gewoon CoD met voertuigen Halo is gewoon CoD met een sci-fi setting Killzone is gewoon CoD met een andere sci-fi setting Wel erg kort door de bocht allemaal.
Denk dat hij het qua feeling bedoeld en dat is wel waar, maar daar is het ook mee gezegd vind ik. Ik ben spuugzat van CoD, dus ik zou Titanfall dan ook niets moeten vinden als je het zo bekijkt als hem....maar ik vond het fantastisch toen ik het speelde. Nee het is veel meer dan CoD met Titans, veel meer.
Ik ben echt jarenlang een grote fan geweest van CoD. Vooral CoD2 en CoD: MW heb ik helemaal grijs gespeeld, totdat er elk jaar een nieuwe CoD begon te verschijnen. Toen kreeg ik er genoeg van, zit elk jaar nauwelijks verandering in de game. Ik denk dat Titanfall voor heel veel mensen die CoD zat zijn een hele toffe MP ervaring gaat worden. Ik kijk er iig erg naar uit
Dat is denk ik ook het probleem met bots, het kan bijna nooit goed. Of ze zijn veel te makkelijk en dan gaat iedereen zich concentreren op de bots voor de easy kills of ze zijn juist weer "god like"goed wat dan ook weer niet leuk is. Hoop dat ze de goede mix weten te vinden
Microsoft exclusive hè. Kijk maar wie het wel wat lijkt en wie niet. Op een enkele uitzondering na natuurlijk. Mij lijkt het me echt een toffe game, maar ik speel dan ook op een X1 en daarbij koop ik elk jaar trouw COD op de release. Het liefst speel ik multiplayer fps dus dit kan bijna niet misgaan. Hopelijk zijn de servers wel op orde, dat is de enige zorg die ik heb omtrent deze game (EA).
Ok. Hoe dan ook kan dat het spel maken of breken. Een belangrijke test voor Microsoft. Ze hebben er toch op ingezet met hun 'wij hebben weet ik veel hoeveel duizenden servers'. Het spel is zo snel dat je elke tiende van een seconde vertraging tov je tegenstander gaat merken. Helemaal perfect zal het nooit zijn, maar ik hoop dat ze het goed voor elkaar hebben bij MS.
ik denk dat je daar wel vanuit mag gaan. Alle servers van MS draaien op hun eigen Azure cloud platform (waar bij Apple ook capaciteit op huurt voor iCloud) ontzettend stabiel en praktisch onbeperkt schaalbaar als Respawn zijn spel goed voor elkaar heeft komt het goed, aan de technische kant bij MS zal het niet liggen, daar ben ik heilig van overtuigd