Misschien heb je daar wel gelijk in.
Respawn is toch dat afgesplitste groepje dat ooit MW(1) in elkaar heeft gezet? Nou, die gasten gaan dan geen racegame of platformer maken. Nope dat wordt weer een shooter ... en wat mooier dan een shooter die 'beyond CoD' gaat. Dat kan alleen Respawn doen, want die hebben niets te verliezen, terwijl IW/Treyarch eigenlijk 'vast' zitten aan hun eigen succes en eigenlijk niet kunnen veranderen (want dat is een veels te grote financiele gok) ... Dusss Respawn heeft weinig te verliezen, maar wel veel te winnen.
MS zet wel hun kaarten op Respawn/TF, dus enige spanning geeft dat wel. MS hoopt natuurlijk een soort Halo (system seller) binnen te hebben met TF.
Ik ga TF niet haten, Waarom zou ik. Ik heb een XB1, speel BF4 met veel plezier (eindelijk 64p op console) en kijk gewoon uit naar Titanfall. Ik heb Halo MP eigenlijk nooit gespeeld, trok me niet. Ben veel meer een GR/RS nu BF4 en ja CoD speler. Crysis2/3 MP vond ik ook leuk alleen die hadden niet de power om het BF/CoD moeilijk te maken ... dus dan ben ik benieuwd of Titanfall dat wel kan.
Lekker schieten zal TF best ... maar is TF ook verslavend? Dat was/is namelijk het steengoeie van de CoD formule (en ook wel BF), zo verslavend als de pest
Klik om te vergroten...