je moet een pre order plaatsen om de Beta te kunnen spelen , waar kunnen wij met onze import One's dat dan doen ? Gewoon MM in Duitsland ?
Hmm, misschien weer via de Mexico proxy even Titanfall kopen, heb ik hem voor 22 euro Voor PC uiteraard.
Tot dusver alle informatie over de beta: http://www.computerandvideogames.com/447006/blog/titanfall-beta-everything-you-need-to-know/
Jouw reactie is ook niet vergelijkbaar. Altijd PS Fanboy reacties negeer ze meestal, nu een keer niet.
Nou, dan valt Titanfall en BF4 ook niet met elkaar te vergelijken, Dus valt het feit dat titanfall slecht is door 12 spelers ook in het water.
Ik denk dat je je eigen gefrustreerde reactie eens moet terug lezen. Ik gaf enkel aan dat je de game niet kan vergelijken en ook niet met Battlefield. Denk gewoon even na voordat je wat post.
Dat valt het ook niet, grootschalige gevechten in huidige tijd vergelijken met kleinschaligere futuristische en veel snellere shooter. Nee, dat is geen vergelijking.
Eerste gameplay filmpje waarvan je eindelijk ziet hoe goed de mobiliteit is in deze game, ziet er echt tof uit maar vooral leuk.
Zijn die beelden van de alpha nog steeds? Hoe dan ook...ik bedoelde iets heel anders daarmee. Vooral mensen op sites als NeoGAF liepen te janken dat 6v6 nooit boeiend kan zijn, en dan komt Evolve met vier spelers. Gaat puur om de getallen voor die lui...maar de beelden laten zien dat het hectisch genoeg is. Ik probeerde echter totaal niet PS te bashen....als dat voor mij bedoeld was.
Evolve is toch een hele andere setting dat is met 4 man tegen 1 monster (ook bestuurd door iemand geloof ik) Dit is echt een MP game maargoed vind het er nog saai uitzien vooral die bots zien eruit als easy kills.