Bots doen nog niet veel in de Alpha hebben ze gezegd. Snap niet dat mensen dit "saai" kunnen vinden. Zeker als je die laatste vids hebt gezien. Of je het leuk vind is wat anders maar saai is het totaal niet.
Precies man. Als je het op die manier speelt...de manier waarvoor het volgens mij ook bedoeld is, dan is het echt gaaf. In CoD kan je niet eens muurtjes beklimmen, hier jetpack/double jump je er gewoon overheen. Dankzij wallrunnen kun je op allemaal verschillende plekken komen waar je in CoD nooit zou kunnen komen. Enige wat fucked up is, is tegen de tijd dat ik een One kan halen er allemaal al ziek goede spelers zijn die mij gewoon meteen in de pan hakken. Maar ja...dat geldt ook voor BF4.
En het continu Titanfall willen bashen heeft wel zin ? Deze game gaat iig wat nieuws brengen in het shooter gerne.
Niemand bashte! Hij zei dat ze niet te vergelijken zijn.. Maar omdat het Mallakai was viel je hem direct aan. Er is niemand die dit spel echt basht. Alleen persoonlijke mening dat het saai lijkt
Mijn post was na jou gericht. Laat ik het anders formuleren. Als het niet jou soort game is, wat heeft het dan voor zin om iedere keer te blijven roepen dat je het niks vind. Onderbouwde kritiek is alleen maar goed, maar iets continu afkraken heeft ook weinig zin.
Afkraken is heel wat anders dan zeggen dat het niks voor mij is. CoD kraak ik af, dit is gewoon niks voor mij
Wat zit er eigenlijk in de LE? Ik zou graag een pakket zien met de headset en de controller, dan ga ik die zeker kopen!
Haha, waar moet dat ding staan in de woonkamer? (zal m'n vriendin blij mee zijn) Maar voor die prijs, ik koop hem lekker digitaal.
Waarom bij Bol eigenlijk? Altijd zo duur daar. Bij yourgamzone is die gewoon 12 euro goedkoper. http://www.yourgamezone.nl/epages/6...2060817/Products/16513&ViewAction=ViewProduct
Koop ook meestal via Bol. Hun service is gewoon uitstekend en makkelijk om alles bij enkele aanbieder te kopen.