Maar wel Origin. Vond het ook wel grappig hoe dat in het nieuws kwam. "PC version Titanfall requires Origin!!" No shit een EA PC game dat Origin gebruikt.
Ach, Origin vind ik eigenlijk wel prima werken, heb het ook nodig voor BF4 dus geen verandering voor mij
https://twitter.com/VinceZampella/status/433055241794101250 Vandaag de beta details Realiseer me net dat ik alleen de Wildstar beta dit weekend kan spelen... en waarschijnlijk Titanfall ook... first world problems
Ach, beta zal wel behoorlijk groot zijn. Ik hou het in ieder geval goed in de gaten. Minimum specs zijn best lachwekkend trouwens; 8800GT, dat is een tijdje geleden
Hoop dat mijn BF4 Premium ook iets toevoegt voor Beta access. Sta ook op Origin met een Xbox One gamertag en heb me een tijdje geleden geregistreerd voor de Beta. Hopelijk is dat genoeg. De game heeft me interesse maar wil het graag toch even spelen voordat ik het koop.
Geregistreerd voor de Alpha denk ik? Heb hetzelfde, wil het eerst even spelen voordat ik besluit om het te kopen. Het zal me niks verbazend dat BF4 Premium recht geeft op de beta. Ik hoop het in ieder geval
Een source engine waar men zelf alles aan hebben veranderd. Je ziet er bijna niks meer van terug standaard source engine.