Ja het ziet er gewoon fun uit. Beetje sneller en meer no brainer dan BF4. Dus die kan ik er mooi naast hebben.
Ah op die fiets, ja makes sense idd. Maar het is goed om te weten dat Respawn een hogere resolutie in de planning heeft voor de final game. Dit is ook nice, uit Eurogamer artikel: Ik lees in de comments daar echter wel dat de sharpening filter van X1 de boel 'weer' flink verkloot....ben nu de 1,3GB videos aan het downloaden.
Beter krijgt elke X1 game dit vanaf nu. Ik lees nogal wat dingen op andere fora over die sharpening filter van de X1 en dat je de console beter op 720p kan zetten en niet 1080p, dan krijg je die lelijke shit niet. Hebben jullie daar ook last van? De fps lijkt in orde behalve soms in zo'n Titan zei EG...maar daar is mee te leven.
Denken jullie dat titanfall een populaire eSPORTS game word? Mij lijkt het namelijk goed te doen De AI grunts die de minions na bootsen in MOBA-games en Last Titan standing waarbij je met 4v4 tactisch moet gaan spelen, een mode die beetje op Search&Destroy lijkt? Ach ben al genoeg gehyped en dit lijkt me wel een leuke game om af te wisselen met CoD
heb zelf geen behoefte om al die video's te kijken, omdat ik het graag zelf wil ervaren. Waar ik wel benieuwd naar ben is of de hype een beetje waargemaakt wordt. Vindt iedereen het echt zo vet als van te voren verwacht?
Denk het niet. Geen battlerecorder (wat eigenlijk al standaard in de source engine zit) of optie tot private servers. Heb het gevoel dat Respawn dat ook niet per se wilde. Als ik dat interview luisterwat Jackfrags had met de community manager. Dan wilde ze gewoon eerst een goede game maken met de resources die ze hebben. De rest komt later.