Iemand nog een PC code over? Zou graag willen kijken wat het is ... aangezien Microsoft toch wel wacht met de XBOX-One. Stuur me een PB a.u.b! Bij voorbaat dank
Jaja heb een beta key De eerste die de key invoerde kon hem downloaden. Lucky me http://www.insidegamer.nl/video/109565/saimon-says-viezevettesaimongiveaway-uitslag#comment_2122086
Ja balen. Had ook wel graag de beta op de PC willen spelen. Maar ik was gewoon vergeten om me aan te melden voor de beta.
Best een aardig gamepje. Al is er hopelijk in de full game wat meer variatie qua maps. Saaie kapotte steden altijd. Ik wilde bijna mijn stream posten, maar daar zal mijn zusje niet zo blij mee zijn, haha. (zij is nu diegene die aan het spelen is) edit: Ok, en de kwaliteit is om de een of andere reden bagger.
Fucking awesome game! Speel 'm nu even op de PC (MacBook Pro Retina) in afwachting van m'n Xbox One key.. Maar dan kan ik toch in ieder geval iets.
Het is een beetje random die uitnodigingen. Hopelijk krijg ik ook nog iets Betekend die sluiting dat er niks meer uitgegeven word?
Meh! M'n laptop zegt 90% alles optimaal te kunnen draaien. Dus ik ben benieuwd. Het is geen technisch hoogstandje dit spel natuurlijk.