http://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=origin&platform=pc&subject=Code?&category=demo-beta Niet TitanFall selecteren. Kies gewoon Origins en dan BETA/DLC/CODES ofzoiets ... Werkt als een tiet Wel een bizarre wachtrij momenteel. 40+ minuten. Heb geduld, ze geven de codes weg bij bosjes. Overigens kreeg ik net een app van 'n maat van mij. Zijn reactie toen z'n eerste Titan uit de lucht kwam was ongeveer dit;
"Vince Zampella @VinceZampella 51m Codes on hold for a bit, sorting out some issues with the servers"
Mijn chatmaat Bhawana, wilde weten of ik al een code had in mijn mail. (Nee sufferd anders zit ik hier niet een half uur naar een schermpje te staren voordat de chat begint). Anyway, ik maakte maar een verhaal dat ik wel een pc code had maar mijn pc het niet trok. En dat ik nu heel graag een Xbox One code wilde. Bhawana vroeg mij naar mijn email van mijn origin account en stuurde een code naar mijn mail. Volgens mij kan je er gewoon om vragen en hoef je geeneens een lulverhaal op te hangen. Anyway 45%..... Ik ben benieuwd.
Die gast vroeg bij mij ook meteen om mail EA account mailadres en gaf de code ook direct in de chat. Topservice.
Benieuwd of ik nu ook nog via een normale mail de Xbox One code krijg naar aanleiding van de aanmelding voor de Beta. Dan heb ik er één te vergeven..