De game is lelijk. De guns zijn niks speciaals. Het zijn saaie maps (of is het maar 1 map?) Qua gameplay is het CoD on steroids. Titans zijn awesome, en dan eigenlijk vooral als je dat ding op Follow zet, niet eens zozeer als je erin zit. Het mooie zijn de momenten waar je de Titan dus op Follow zet, dat ding aan het schieten is, jij ondertussen ergens heen en weer rent op de daken en met je anti titan wapen andere Titans neer zit te halen om daarna al sprintend van het dak te springen en zo gelijk in je Titan terecht te komen en gelijk weg rent om een paar fools neer te knallen. Allemaal in een vloeiende beweging. Daarbuiten is het niet direct iets speciaals. Niet dat het niet leuk is! En de bots zijn irritant. Ik wil geen bots in mijn MP game.
Lol. "De game is lelijk" haha. Moest direct hard lachen. Maar wat doen de bots dan precies? Waarom zitten die erin. En zijn dat ook gewoon enemies. Ik vind het altijd suf als ik een bot kill, is zo noobie. Of het nou Gears is of Dota 2, I dont like bots
Nou ja, de game is gewoon lelijk, haha. De bots zijn inderdaad gewoon enemies. Vrij laag niveau ook, dus flink easy om te killen. Ze zijn er gewoon om ervoor te zorgen dat je iets te doen hebt ofzo Ze kunnen zelf ook geen Titans bezitten, dus kanonnenvoer. Volgens mij gaat er iedere keer ook een seconde van de Titan-countdown dinges af als je er een killt. Dus ze helpen je sneller je Titan te krijgen. Het is alsof ze bij Respawn de hele game gebalanceerd hebben rond de 6 v 6, maar er toch achter kwamen dat het wat leeg was in zo een level dus wat bots erin hebben gegooid. Een bot kill zal nooit zo leuk zijn als een 'echte' kill. En dat ik iedere keer moet checken of het een bot was of niet is ook niks.
\o/ nu eerst maar laten downloaden en dan de xbox ff uitzetten zodat de UPDATE ook gevonden kan worden en kan installen
Thanks voor de tip, ook maar meteen even zo doen. Aardige gozer trouwers via de chat. Hij was blij dat ik contact had opgenomen en vond het niet erg om een beta te overhandigen.