1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Liev doen

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb een 2e key gekregen, mensen kunnen me PM'en tot 12:00. Daarna zal ik kijken wie hem krijgt. Een pm met Gamertag is voldoende.

3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb een PM gestuurd! Nu hopen dat ik dit weekend het ook kan proberen :D Hoe kom je eigenlijk aan die tweede key dan? Heb je er gewoon 2 via de chat gekregen?

Edit: Hoe zit het eigenlijk als je de titan op follow heb staan en daarna doodgeschoten worden. Is je titan dan ook verrot of blijft die dan schieten totdat die zelf kapot is?

Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je tijden heeft z'n eigen ''leven'', dus als jij dood gaat dan blijft ie gewoon leven en gaat verder met z'n eigen ding doen.

Mochten mensen vanmiddag even willen spelen, voeg me maar ff toe :cool: rond 2 uur ff los?

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Beta is tot Dinsdag klopt dat ?

Als je Titan is gedeployed kan hij dan door iemand anders ' gestolen' worden ?

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, jouw titan kan alleen door jouw gebruikt worden.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja maar, dat zeg ik toch door te zeggen dat het CoD on steroids is? :+ En door die kleine situatie wat ik schetste?

Het enige unieke wapen is die auto lock on pistol dinges. De rest is erg standaard .Rocket Launcher, assault rifles, shotuguns, pistols.

Ik ken de beredenering achter bots. Dat maakt ze niet leuker.

Titanfall is de CoD wat ze wilden maken maar niet mochten van Activision. Zo voelt het echt aan. CoD, maar dan met Titans.

Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  8. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik had gemailed naar EA en de chat in gegaan (1,5 uur in de wacht). Toen ik in de chat een code kreeg, kreeg ik ook net een mailtje met nog een code. :D

Ik heb een 2e key gekregen, mensen kunnen me PM'en tot 12:00. Daarna zal ik kijken wie hem krijgt. Een pm met Gamertag is voldoende.
    De gelukkige krijgt de code via een pm op z'n X1

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als het aanvoelt als CoD met titanen waarom vind ik het dan leuk 8), ma'ja iedereen z'n eigen ding.

Ik vind door alleen al hoe je je verplaatst door de omgeving al uniek vergeleken met andere games.

De MP is gewoon anders dan andere games en daarom zou je het misschien ook wel niet moeten vergelijken met andere games omdat het gewoon anders is.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat die titanen het verschil maken?
    Ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is? Maar de gunplay laat me heeeeel erg aan CoD denken, en het gebrek aan wapens wat echt uniek is neemt dat gevoel niet weg.

Zo anders is de MP niet. Iedereen doet altijd over Titanfall alsof het de second coming of meneer jezus is. Het is een prima, goede, vlotte shooter. Maar doe niet alsof de core gameplay uniek is!

Ok, dat wallrunnen waardoor je je wat sneller door de map beweegt is uniek (voor een MP game, want we hebben natuurlijk allemaal al ME gespeeld)

Oh wacht, was het alleen maar de bedoeling dat ik mee zou gaan in de hype? :+

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wij houden denk ik meer van die arena games als gears en halo. 4/5 man aan elke kant. Powerweapons bemachtigen. Map controllen etc etc. Niet direct dood als iemand je ziet maar nog terugkunnen vechten enz

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, al zijn de titans ook erg tof :+.

Waar ik vooral op doel, is dat dit weer eens fris aanvoelt vergeleken met de andere MP shooters. Die nieuwe Halo wil ik wel spelen al weet ik wat ik kan verwachten, zelfde geldt voor Gears/CoD/BF etc etc.

Het is juist tof dat we wat anders krijgen en wat het na mijn mening ook wel wat innoveert.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet je waar ik van houd? De échte arena games. Quake en UT. Dát waren pas mooie shooter tijden... :cool:

En dan te bedenken dat sommigen Titanfall vergeleken met die games. Pff.
    Hoe CoD-achtig het ook is, of hoe uniek het ook is. Feit is wel dat het gewoon leuk is. En dat is het enige wat er toe doet.
    Nou ja, graphics mochten echt wel wat mooier, maar goed. :+

Hoeveel maps zitten in de beta?

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar die zijn er niet meer. Ja UT3 op ps3/360. Maar die vond ik niet zo meer

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij gebrek aan beter heb ik die ook flink wat zitten spelen. Helaas was de online community binnen no time dood.

edit: 'bij gebrek aan beter' klinkt zo negatief. :+ Het was misschien minder dat UT99 of 2004, maar nog steeds erg awesome!

16. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat dit soort games meer past bij de speelwijze van de meeste mensen..
    ren en schiet er op los... rambo style!

Ik speel veel BF4 op de One ... en het maakt eigenlijk niet uit op welke console je dit doet.. maar valt me toch op dat niet veel mensen weten wat nou de bedoeling is bij bijvoorbeeld CQ mode..

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan ik me best wat bij voorstellen. Ik heb vaak ook de zin en de tijd niet om mij te verdiepen in de mechanics van een uitgebreide mp. Zelfs die van KZ SF waren mij al te veel. Gewoon even lekker een half uurtje knallen en klaar.

Zonde dat dit spel niet op de PS4 komt.

18. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    maar tis wel een ergernis als jij dit wel serieus wilt gaat spelen er zijn allerlei figuren die denken dat het COD is of in hun jeeps zitten en denken dat het een race game is...

19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb een key voor de PC beta, nu aan het downloaden! Ben heel erg geïnteresseerd in de game, dus mocht de pc beta bevallen dan kan ik altijd nog kijken naar de X-360/One versie.. Ik begreep namelijk dat de population op die platforms veel groter zal zijn.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En dat terwijl er voor iedere mode een mooi tutorial filmpje is. Die bekeek ik altijd eerst even voor ik het eerst in een mode sprong.
    Daarom moeten games als UT en Quake terugkomen! Want ook deze heeft natuurlijk mechanics die je moet leren. Niet dat dat lang duurt, maar het is natuurlijk niet gewoon puur no nonsense knallen. :p

Bij KZ SF heb je die bot wat je altijd bij je hebt, hier de Titan.

Deel Deze Pagina