1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Beta zojuist gespeeld, en na een uurtje ben ik nog niet enthousiast.

6 vs 6 is is druk genoeg. Voor mij gevoel (misschien ben ik wel een ouwe lul +30) is het al een grote chaos.
    Vind het wel jammer dat je totaal niet je best hoeft te doen voor een titan.
    Geen idee wat ik eigenlijk nog meer moet zeggen over dit spel. Misschien ga ik het naar een paar potjes wel leuker vinden al denk ik dat ik na een potje of 10 wel zware koppijn heb doordat er zoveel gebeurd.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is juist goed dat iedereen een kans krijgt met zijn of haar titan, als je die alleen zou kunnen krijgen door een killstreak is het spel voor veel mensen niet meer interessant. Dan zitten de ''pro's'' in de Titans en de rest loopt er wat bij rond.

3. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog een Code over voor de xbox one, kreeg er in eens 2 binnen op mijn mail!

Eerste PM is krijgt hem.

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Moet je trouwens wachten tot 100%. Of kan je al eerder spelen. Is na een uur pas op 48% namelijk

5. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Raar bij mij serieus binnen 10 minuten op 76% nu.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas moet je wachten tot 100%, misschien anders ff de Xbox opnieuw opstarten.

7. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mijn internet is denk ik niet zo snel. Weet niet hoeveel GB die is, maar ben bang dat als ik em uitzet hij opnieuw begint. Heb btw ook die X1 update nog niet gehad. Misschien dat het ook daaraan ligt

Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat sowieso niet

9. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    heb de xbox even opnieuw aangezet, maar nog steeds traag. Ik wacht nog even rustig af. 74%

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helaas geen code gekregen,..... ook niet met het trucje van wachtwoord werkt niet.

:-(

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste uurtjes gespeeld. En het is idd fun. Hardpoint vind ik momenteel het leukste maar zo mode vind ik in iedere shooter leuk.

In het begin was ik contant me wapen aan het burst firen zoals in BF4. Maar ja dat is bij deze game niet echt nodig lol. Het speelt verder ook fijn, lekker snel en voor mij gevoel constant 60fps. Wallrunnen is wennen en daar doet Titanfall toch echt iets nieuws in qua shooters de laatste jaren. Je merkt dat dat zoveel shooters hetzelfde zijn en dat dit juist totaal iets anders van je vraagt. Betrapte mijzelf erop dat ik soms gewoon naar boven ging met de trap ipv gewoon door het raam te springen. Gewenning zeg maar.

AI kan beter idd maar merkte dat tijdens Hardpoint er een stuk minder zijn en ik veel meer in de actie was met andere spelers. Logisch omdat de actie zich rond de vlaggen afspeelt maar toch. 6vs6 is eigenlijk ook prima. Het is al hectisch genoeg. Zeker als er meerdere een Titan hebben en je kan eigenlijk van alle kanten aangevallen worden dat nog meer spelers dan net wat teveel is.

Weet niet of de game een enorme skill level heeft en dat je echt kan groeien zoals je kan in BF4. Maar persoonlijk voor mij denk ik dat het wel een mooie game naast BF4 is. Ook fijn dat je zelf kan kiezen welke dataserver je gebruikt. En voor ons mazzel dat de dichtstbijzijnde hier in Amsterdam staat. Altijd lage ping.

Grafisch vind ik het mooier dan ik verwacht had. De kleuren zijn niet mooi. Het is allemaal wat grijs maar qua textures scherpte is het zeer strak.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit is wel één van de leukere schietspellen die ik heb gespeeld, maar ik houd gewoon niet van dit soort spellen. Na een half uur of een uur ben ik er wel klaar mee voor een sessie. Ik ben vandaag tot level 10 gekomen. Morgen misschien nog even level 14 proberen te halen. Maar het is wel een frisse wind in shooterland. Een beetje vernieuwing kan geen kwaad.

13. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    iemand nog en code nodig?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Een vriend van me wil nog wel een code, als je dat wil natuurlijk :+

15. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    sorry heb hem net aan Bidle weg gegeven

16. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand nog code over voor mij?
    Anders ga ik maandag even contact opnemen met de suport

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

17. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt gewoon EA support mailen en vragen om een code. Heeft een maat ook gedaan en dat werkte gewoon :p

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zijn de servers offline?

19. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ja maar dat wordt waarschijnlijk dan pas na het weekend, dus ik dacht ik vraag het hier effe

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

20. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wie nog en code wilt pm even ik probeer er nog 1 te ritselen voor je

Deel Deze Pagina