Heb ook een code nu Installing Titanfall!!! Ging vrij simpel, voor de mensen die nog een willen, hier is hoe ik het deed. 1.Zoek op google effe een pc-code van titanfall (Ik heb er gevonden op forums waar mensen m op hadden gezet voor anderen, dus mag gebruikt zijn) 2.Ga naar http://help.ea.com/en/article/titanfall-beta-code-platform-issue-and-workaround/ (Bovenaan rechts wel effe inloggen met je origin-id, of een aanmaken) 2.Klik op Xbox One players can follow this link 3.Dan druk je "email me" 4.Vul je voor en achternaam in, en in wat voor type issue je hebt neem je Eligibility 5.In Description heb ik gewoon gezegd dat ik een code had gekregen maar dat het een pc code was en dat ik een xbox code graag wou (Wel in engels geschreven ) 6. Om 17u30 verzonden en toen een mail gehad dat mij iemand ging contacteren en om 9 u mailtje met code in men postvak gehad!!! Hoop dat het nog voor iemand werkt, succes!!! Edit: Vergeet de pc-code niet in je description te zetten (Kwestie van geloofwaardig over te komen )
Ik had een zei tegen EA Chat van; Wanneer zenden jullie de beta keys uit? En toen zei hij van je bent hier op de juiste adres voor en kreeg toen de code. ^^
Valt mee, tegen spelers moet ie 9x locken volgens mij, dus dan wordt het ineens een stuk lastiger al is het wel m'n favo wapen in de game.
leuke game.. vernieuwend met de mechs.. maar na een middag spelen (level 14 gehaald) vraag ik me af of ik dit heel erg lang ga doen en hier 60 a 65 euro voor over heb. Ongetwijfeld komt er weer een dikke season pass bij waar je je scheel voor mag gaan betalen..
Nah valt wel mee, een beetje bewegen en je hebt diegene. Daarnaast begint de lock echt al heel snel voordat je elkaar echt goed ziet en gaat mikken dan heb jij al een paar locks op hem. Hoort niet in een fps thuis imo.
Iemand die een nl webshop weet waar ze de collectors editie verkopen? Send with Tapatalk HD for Android
De Beta is nu open voor iedereen op Xbox One. http://majornelson.com/2014/02/15/xbox-one-titanfall-beta-opening-up-to-everyone/
Die Smart Pistol moeten ze gewoon wat minder sterk maken. Misschien 4x locken om te kunnen doden en van een kortere afstand. Op AI's kunnen ze het wel 2x locken maken.
Ik vind het echt een super vet spel. Het schiet lekker Het speelt lekker Het ziet er ook lekker uit Alleen hoop ik meer pistolen en meer maps(een beetje meer van alles) als ik het hele spel voor 60 euro koop(de volle prijs nog wel)