misleidende kop, het platform is Azure, en daar draaien o.a de nieuwe Xbox Live servers op Maar ook bijvoorbeeld delen van Apple iCloud, of Office360 of noem maar op het is niet zo dat MS voor Xbox Live iets nieuws gebouwd hebben, het nieuwe is dat ze alles naar hun eigen Azure platform migreren
Alsof ik mn mening niet mag uiten over videos. Ziet er mediocre uit. Just another shooter maar met mechs
Vind het juist wel verfrissend, zeker als ze het goed kunnen balanceren tussen de Titans en normale spelers.
De game spreekt mij wel aan. Echter bekruipt me dan ook gelijk weer het gevoel van; Hoelang blijft dat wisselen tussen Titan en speler leuk?
Ik verwacht (hoop) dat elke titandrop gewoon tof gaat worden . Als ik sommige dingen moet geloven, zoals in de lucht in je titan springen en een 180 doen en dan iemand killen... dat klinkt toch super?
Waar ik persoonlijk bang voor ben is dat het weer zo'n spam fest word, zoals met COD sinds MW2 het geval is. Tevens mis ik een beetje inspiratie wat betreft stijl. Het ziet er allemaal een beetje uit als COD met mechs.
Tuurlijk lijkt het hoe je schiet wel een beetje op COD, Maar ja het is ook een team van 50 man ofzo en hun eerste titel. Dan moet je focussen op wat je kan en goed in bent. Maar vind al de andere factoren in de game deze nieuwe titel wel verfrissend genoeg maken. En toch wel de enige "exclusive" die ik gezien heb op de E3 waar ik nog enigszins geïnteresseerd ik ben.
Dat heet motion blur, heeft niks met 30fps vs 60fps te maken. Is gewoon een special effect dat BF3 en vooral Crysis graag mag misbruiken.