Haha mij subscription pagina op YT staat echt vol met Titanfall. Bijna iedereen die ik volg heeft er wel een video over. Net zoals op Twitter. Zie echt alleen maar Titanfall voorbij komen.
Vond het ook zeer vermakelijk. Vraag mij wel af of het een spel is dat op de lange(re) termijn interessant blijft. Pre-order bij Amazon.co.uk definitief laten staan nu.
Ik vergelijk het nu even met de 360/ PS3 dikke vooruitgang wat mijn betreft. PC blijft superieur dat is een feit en kan daar ook niet mee vergeleken worden. De X360, PS3 kunnen de hoeveelheden in de lucht niet aan en de smoke effecten al helemaal niet.
Ja.. lees even boven aan wat ik getypt hebt. X1 is imho stukken beter en prima voor mij. Voelt genoeg next-gen aan. Men zijn er pas mee begonnen. Wat denk je zelf X360 is minder krachtig en dus minder hoeveelheid in de lucht kan produceren. Daar hoef ik geen beelden voor te zien.
Nou het draait op de source engine dus het had er nog veel beter uit kunnen zien. En kwa gameplay is daar nog iets next gen's aan?
We discussiëren wel later verder als Titanfall op de 360 te zien is. Want volgens mij geloof je mij niet? Gameplay is vrij standaard hoe moet dat next-gen aanvoelen?
X360/PC/X1 Wat maakt het uit, het spel is gaaf!! Maarre begrijp ik nu goed dat de Beta morgen niet meer speelbaar is,..... jammer.
Ik ben zeer benieuwd hoe het spel er uit eindelijk komt uit te zien.. want dit is na mijn idee nog niet echt next-gen te noemen. Maargoed we spelen tot zover de BETA.. En voor next-gen mag de lat wel wat hoger dan de beelden van deze beta.. come on fokes.. die acht core proc van de One kan meer toch? Daarnaast vraag ik me af.. hoeveel mappen, wapen, titans komen er in de uiteindelijke game.. vind de info die er over de game is tot zover erg beperkt.
Net de Titanfall controller en de Titanfall Collectors Edition besteld. Vond beide toch wel erg mooi!
Heb alleen nog maar ghosts en fifa gespeeld. Grafisch is dit dus sowieso een flinke stap vooruit t.o.v. 360 en die spellen. Maar qua gameplay is dit ''de CoD4'' van deze generatie. Het shooter genre wordt weer flink vernieuwd door deze niet traditionele aanpak. Dus zowel de gameplay als de graphics zijn imho next-gen.