Ik denk dat de grote jongens (Best Buy etc) in Amerika geklaagd hebben. Nachtelijke openingen worden zo om zeep geholpen. Want je hoeft niet voor de deur te liggen om de game als eerste te spelen....
Dat is het niet want ze doen wel een preload op de PC. Waar het 10x makkelijker is om info uit te halen. Zie zoals je zegt met de Beta, die info kwam ook van de PC. Maar ja imo vind ik het niet een reden om het niet te doen.
Het leek mij aannemelijk dat dat een reden zou kunnen zijn. Maar als ze op PC wel een preload doen, zit ik er misschien wel helemaal naast. I don't know.
Wat zijn overigens de verschillen, buiten de framerate, tussen de X360 en de X1 of is dat nog niet bekend?
Denk dat het wel 60fps is op de 360. Vind Respawn het belangrijkste maar de game zal denk ik wel sub 720p zijn op de 360. Verder zijn ze het hetzelfde.
Waar kan ik Titanfall nu het beste kopen om hem op de release binnen te hebben? Heb wel graag de fysieke schijf, dat ik hem van de marketplace goedkoper kan krijgen weet ik Dank voor de tip alvast!