Fokking jetpacks en robots?!?! Het ziet er vet uit en de reacties beloven dat dit echt een topper gaat worden in z'n genre, daarnaast ziet dat eind gebeuren er erg tof uit. Alles behalve dom.
Ik ben fps gewoon zat aan het worden. Vaak is het 13 in een dozijn schieten. Dit lijkt dan beetje vernieuwd met mechs erin maar spreekt mij nog steeds niet aan. Het schieten blijft schieten. Destiny spreekt me wat meer aan
Digital Foundry vs. Respawn: the Titanfall interview Xbox One, the cloud, the Source Engine - and the 1080p60 question. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-respawn-the-titanfall-interview Me like.
Gaar dat bij elke game nu opeens een issue wordt gemaakt van de framerate, of dat een framerate opeens de hemel in wordt geprezen.
framerate is wel heilig. Het liefst leefde ik in een wereld waarin alles 60fps draaide. maar helaas vind men mooie texturen belangrijker.
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik hou heel erg veel van jetpacks! Daarom kijk ik juist zo uit naar deze game! Een mobiele snelle shooter met titans .
JackFrags over Titanfall. Ook positief. En het woord wat steeds terug komt is "fun" Hij zegt ook "there is nothing like it" want het pakt van alles games wel wat zoals COD, ME, Brink etc.