Dinsdag rond 0.00 pacific time update die store website altijd. Dus dat is 9:00 voor ons. --- Die ziplines blijven tof. En die monsters haha.
hoe zit het met de kleuren vd tegenstander ? zie je snel dat het de vijand is ? is er een optie voor mensen die kleurenblind zijn ?
Downloaden wel, maar speel hem hoogstwaarschijnlijk s'avonds, dan kan ik snachts door aangezien ik de woensdag vrij ben\o/
Over het algemeen vind ik dit soort shoppers nooit echt heel erg leuk. Heb de Beta ook niet gespeeld. Ik wil wel graag een nieuwe game erbij voor de Xbox One, dus ik ben wel aan het twijfelen. Er komen niet heel erg veel games uit de komende tijd, dus ik denk dat ik 'm maar een kans moet geven
Nu op Twitch wat broadcasts aan het kijken van mensen die de PC versie al spelen. Kan ik vast wat levels 'ontdekken'.
Zie net dat de klok in US een uur vooruit is gegaan dit weekend. Wat betekend dat 0:00 pacific time voor ons dus 08:00 is geworden. Ipv 09:00.
Dat scheelt weer. Ik zal eens kijken welke locatie voor mij het beste uitkomt. Dan kan ik hopelijk morgen al spelen.