Grapje, is een random pic van het internet, heb hem morgen pas digitaal via de store Overigens zie ik op tweakers dat wij hem wss dan pas om 8 uur savonds (ipv in de ochtend) kunnen downloaden...
Netjes dat Eurogamer, IGN en een paar andere wel een soort van review online hebben maar nog geen oordeel omdat ze willen spelen op echt volle servers en als echt iedereen online is en of dat goed werkt.
Dat is als ze het in Amerika om 12:00 's middags online gooien i.p.v. 0:00 's nachts. En of het Pacific time wordt of Eastern.
Het is 08:00 jongens. Bij alle games momenteel zo geweest en zou niet weten waarom het nu anders moet zijn.
Wel jammer hoor van die aangepaste game.exe waardoor mensen al zo vroeg konde spelen, sommige zijn al 40+ en hebben dus al bijna alles unlocked...
Absoluut niet verkeerd! Ik was zelf behoorlijk anti Titanfall en vond het bij voorbaat niets.. (speel niet zo heel veel shooters meer) en was echt positief verrast door de game met de beta.. Dus mocht je toch nog een kleine twijfel hebben, gewoon doen! en anders kun je hem vast doorverkopen.
Ach, kijk er niet raar van op als ik dit weekend Titanfall game hoor, ben zo veranderlijk als de wind alhoewel het denk ik een dark souls 2 weekend word. Maar de X1 mag ook weleens aan eigenlijk. Mocht het wel zo zijn mag ik hier dan wat mensen toevoegen? Heb een nieuw account moeten openen want kwam niet meer op de oude om de een of andere duistere reden. Al mijn oude gamerscore ook pleite.. Lekker hoor