NICE! Man....dan moet die Xbox One toch wel uit zijn in ons landje mag ik hopen. Als er een bundel komt, dan issie mine!
[yt]caiIamHIzBY[/yt] Wtf is dat ineens met Youtube dat je geen resolutie meer kan kiezen in sommige videos? Zo ook deze...en hij wordt maar niet scherp hier.
Kom op xbox one , kom uit hier, samen met vrienden lekker titanfallen. Send with Tapatalk HD for Android
Kan toch gewoon 1080p kiezen? Was helemaal blij toen ik toen straks een nieuwe video zag. Maar het is precies dezelfde als die van de E3/Gamescom.
Klopt man, ineens kan ik het nu wel kiezen. Eerst totaal niet. Maak het laatste tijd met veel video's mee.
Inderdaad, dat moet het zijn. En wat je zei over oude trailer ben ik het ook mee eens. Deze aankondiging had gepaard moeten gaan met een trailer van een nieuw gebied. Beter krijgen we ook gauw eindelijk eens Xbox One beelden van de game.
Tja ze zullen wel denken...jullie krijgen de X1 toch nog lang niet, jullie wachten maar, lol. Nah maar beter kondigt MS gewoon effe de releasedatum aan van de X1 dit jaar nog. weird...als ik nu hierheen ga http://www.youtube.com/watch?v=caiIamHIzBY Kan ik wederom niet de resolutie kiezen. Slaat nergens op.
Ik had gehoopt dat ze een soort beta voor bij de Xbone release bekend zouden maken gisteren in plaats van release datum in Maart 2014....