Idd. En ze zijn er alleen maar om je timer van je Titan omlaag te halen. ---- MS: Titanfall on 360 "a great experience" http://www.polygon.com/2014/3/11/5495856/microsoft-promises-a-great-experience-for-titanfall-on-360
... kut. Moet tot morgen wachten. Had de game bij Foregames besteld en die mailen mij net dat hij de 12e binnenkomt. Even duimen dus ... word jaloers als ik al jullie berichten zo lees
Is een toffe game. Speelt ook gewoon lekker zonder veel poes pas en veel toffe momenten. Dan weer in een Titan dan weer te voet dan weer een rodeo op je dak. Is gewoon leuk. Bij BF4 kan ik soms wel eens ragen als teammates rare dingen doen etc of niet pushen maar bij Titanfall maakt het me allemaal niet zo uit.
Omdat ik geen zin heb in dat gekut met die Marketplace Hoe makkelijk dat ook klinkt. Bovendien ben ik een liefhebber van een "doosje" ... je weet toch. Kan je showen welke games je allemaal hebt!
Kan je toch ook showen op je dashboard? Of neem je je hoesjes mee als je uitgaat of op visite gaat? Dan kan ik het begrijpen.
Moet je ook zelf weten. Ik was in eerste instantie ook sceptisch, maar inmiddels ben ik om. Alhoewel ik best nog wel fysieke spellen zal kopen waarvan ik weet dat ik ze na het uitspelen niet meer aanraak en dus door kan verkopen.
Ik ben gewoon te lui om te wisselen met m'n discs, ik vind het veel chiller dat ik m'n games gewoon tussen m'n pins heb staan en dan kan ik los. Het hele doosje verhaal klinkt dan wel weer bekend, maar digitaal is voor mij goedkoper en een stuk gemakkelijker. Daarnaast hoef ik dan niet meer op de post te wachten.
Ik kan eeeinnndelliiijjjkkk spelenn unreal championship 2 een van de heerlijkste fighter/shooter games ooit, je springt schiet slaat. Als er ooit nog een unreal championship 3 komt insta buy zonder natedenken. Al 2x een mail gestuurd naar billgames dat ik mijn bestelling niet meer wil. nog geen reactie, vrijdag al eentje gestuurd.