Maar dat ligt aan de streamers zelf toch? Stream van Nightbringen bv was best wel wazig, maar die van Major Nelson met PvZ vond ik erg goed eruit zien.
Gisteravond kon ik niet inloggen op Live, dus helaas nog niet gespeeld. Beta vond ik vet, dus de echte game zal dan ook wel goed komen
Woow, die was heel nice. Hier inmiddels level 29. Alleen nog Hard Point gespeeld, simpelweg doordat het zo awesome is. Wat misschien een tipje is dat je wanneer je in een 'Titan duel' bent dat je op een moment naar je tegenstander dasht en hem slaat door de rechter analoog stick in te drukken. Heeft mij vaak het voordeel gegeven of ik zou winnen of niet. En hoe vaak ik het ook doe, een Pilot uit een Titan trekken nadat hij doomed is en blijft geniaal om te doen.
Morgen en overmorgen lekker vrij op afstudeerstage. Ranken haha. Kan niet wachten. Beta was top. Kun je nu wel k/d's van anderen bekijken of dat nog steeds alleen voor jezelf? Ga voor pilot k/d 2.5 deze keer. MW3 was 2.64 en Ghosts 2.16 dus moet te doen zijn. Wel veel stress maar veel leuker om ook zo verschillende doelen te hebben. Wat is het slimste, eerst de campaign spelen en zo de Ogre en Stryder te unlocken? Welke wapens/maps en titanclass es zijn het beste?
pfff wat een rot site billgames. had maandag aangegeven dat ik mijn pre-order wou laten annuleren. tot nu toe niks van gehoord, krijg ik een mailtje, uw bestelling is verzonden Probeer ze steeds tebellen lijn bezet
Mijn K/D zal wel 0.2 zijn ofzo Ik moet toch eens de shotgun proberen, mijn kont wordt daar vaak door geschopt.