1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Had de campaign nog niet gespeeld, toch maar even proberen maar zat ondertussen al dikke 10 minuten te wachten in de lobby, met mensen die ondertussen joinen & leaven, maar nooit een militia opposing team gevonden...

Ok SP bij shooters mag dan misschien dood zijn/uitsterven, maar zo snel na de release van zo'n spel al geen ~SP~ team meer kunnen vinden lijkt me wel overdreven... Had uiteindelijk geluk na 15+ minuten ofzo.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Matchmaking werkt gewoon nog niet optimaal. Vooral bij de Campaign.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Trouwens, als ik iets anders doe (misschien was het niet vanuit Titanfall main menu) door naar home te gaan, en dan terug wil gaan krijg ik de "lost connection to server, press A to..." message, maar op A drukken doet gewoon niets. Je moet je xbox effectief herstarten alvorens je terug kan spelen...

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Wie kan ik een friend request sturen? Ik wil wel met wat Nederlanders spelen, stuk gezelliger lijkt mij!

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sure, ik speel dagelijks.

6. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn pilot zag er opeens anders uit toen ik de campaign uitspeelde, ik helemaal uitzoeken hoe dat kan.
    Uitendelijk op vreemde wijze terug gegaan naar de normale pilot outfit gegaan.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wapens veranderen je outfit en er is ook een spectar burncard, maar het is jammer dat dat niet uitgebreider is.

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel Titanfall sinds de (Amerikaanse) release eigenlijk non-stop. Grotendeels vanwege de perfectie als het om balans gaat. Natuurlijk zijn Titans sterker als de soldaten, maar werk even samen met een paar andere Pilots en je hebt de Titan zo afgemaakt. Qua wapens ook, ik ben dus al geprestiged en heb elk wapen een eerlijke kans gegeven ook al zaten er wat pistolen tussen die ik zelf niet zou gebruiken in bijvoorbeeld een Call of Duty of Battlefield. Letterlijk elke attachment, tactical ability of anti-titan weapon is gebalanceerd. Na een uur of vijftien speeltijd kan ik een paar 'tips' geven:

- Schiet nooit met je wapen op een Titan. Het doet nauwelijks schade aan en dan ben je gespot en waarschijnlijk heel snel dood.
    - Gebruik 'cloak' (onzichtbaar) als tactical ability. Eventueel met de power cell erbij, want die zorgt ervoor dat je weer heel snel je tactical ability kan gebruiken.
    - Gebruik geen silencer, want op elk wapen dat het mogelijk was gebruikte ik hem als test. Je hebt simpelweg te veel kogels nodig om iemand neer te krijgen en dit weegt te zwaar als je kijkt dat het enige positieve is dat je niet op de radar komt.
    - Loop zo min mogelijk als een Call of Duty speler. Daarmee bedoel ik over de grond in een rechte lijn. Eerst speelde ik nog zo, maar in vuurgevechten wordt je dan altijd gepakt. Vlieg, spring en pak alles wat je pakken kan, dan ben je namelijk bijna niet te raken voor een assault speler die jou ziet rondvliegen.
    - Wanneer je in een Titan zit moet je zoveel mogelijk heen-en-weer dashen. De meeste spelers in een Titan die sprayen maar wat in een rond en daarmee kan je zeker een voordeel uit halen.

Inmiddels heb ik een paar statistieken behaald die ik op zich leuk vind om te delen:

Games: 106
    Gewonnen: 75 (71%)
    Top 3: 79/106
    Beste speler: 29/106
    K/D: 4.2 (inclusief bots) en 1.9 (alleen tegenover spelers)
    Geprestiged na: 14 uur en 16 minuten (ben momenteel alweer level 26)

En na deze uberlange post (:+) is het tijd voor een videootje met een paar leuke momenten van mijzelf, als zeg ik het zelf. :cool:

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik vind die radar ability ook erg chili, zeker met shotgun en smart pistool.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hey gasten, hoe is het geluid trouwens? Dat was eigenlijk mijn enige echte kritiek aan de beta. Je hoorde de voetstappen van de Titans amper...en das bullshit. Speelde onlangs Dishonored en daar heb je ook soort mechanische gevallen en die voetstappen klonken precies goed. Daarnaast het feit dat handguns in de beta goed klonken maar bepaalde geweren en missilelaunchers idioot zwak. Dus...hoe zit dit in de game nu?

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het geluid prima, al is het geluid van PvZ voor m'n gevoel nog beter. Ik speel het met m'n 5.1 set en het klinkt geweldig, zeker als Titans droppen of in een vuurgevecht zijn.

12. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Pfff, lang geleden dat ik een shooter heb gespeeld en het is dus erg inkomen. Beta vond ik al vet, dus vermaak me prima. Al vind ik het soms wel een nadeel dat wanneer je hoog ingedeeld wordt en je tegen mensen moet met wat betere wapens (silencers), is het toch moeilijk. Geen idee wat K/D op het moment is, maar zal vast niet goed zijn :p
    Misschien voeg ik binnenkort een paar mensen toe, zou graag met anderen spelen :)

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen met hogere levels betere wapens hebben, is een beetje een slecht excuus. De beste wapens zijn al vanaf het begin unlocked en silencers voegen weinig toe.

Ze halen je van de radar af, maar als je snel beweegt maakt dat niets uit en doe je alleen maar minder damage.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ranks in deze game hebben niet echt met skill te maken. Is gewoon time based.
    Daarnaast zijn de eerste wapens ook gewoon goed.

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zijn er ergens nog stats te zien zoals bij COD. Op die Origin sites staat dat ik het spel nog niet eens heb???

16. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar zo snel ben ik eerst nog niet :+ Dus een silencer zou nu wel even handig zijn. Ik zal dus nog even moeten wennen en oefenen :)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ranks die met skill te maken hebben is al heel lang geleden :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja BF3. Als je daar Colonel 100 was was je wel een van de betere spelers.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Of veel tijd er in hebben gestoken :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja uiteindelijk kan je het altijd wel halen, maar als je een matige speler was had je er echt 800 uur voor nodig. Colonel 100 was ook iets speciaals en je merkte diegene die het waren ook gewoon goed waren. Niet zoals je nu ziet bij BF4. Waar iedereen makelijk hoge ranks heeft.

Deel Deze Pagina