spel is leuk maar die single player is echt uuuuuuuuuuubbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr gaar zeg,,,,,...... de makers hebben zich alleen maar gefocust op de multiplayer...toen dachten ze. he er moet nog een singleplayer in... nou weet je wat we doen... dan doen we alle levels achter elkaar met een mooi intro filmpje en wat gepraat er bij zodat het net een verhaal lijkt...o ja en dan 2 verhaal lijnen voor het blauwe en het rode team.... die nagenoeg qua gameplay exact hetzelfde zijn.... . want dan is de singleplaer eexxxtraaa lang...
dan nog over de achievements vrij spelen... weet niet hoe dat spel in elkaar zit maar ik zat op 50 % van de gameplay van het "rode" team en ik kreeg al de achievement dat ik de singleplayer voor dat team had gecompleted... ook zoiets...
multiplayer speelt wel lekker.. snelle moves en alles een beetje vergelijkbaar met unreal tournemant van vroeger..
maar als conclusie...leuke multiplayer maar iets wat je niet voor een lange tijd bezig zal gaan houden... geen "day one seller" zoals xbox had beloofd!
Laatst bewerkt: 14 mrt 2014