1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. xziller

xziller Baas

Leuk Bevonden:
    0
    spel is leuk maar die single player is echt uuuuuuuuuuubbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr gaar zeg,,,,,...... de makers hebben zich alleen maar gefocust op de multiplayer...toen dachten ze. he er moet nog een singleplayer in... nou weet je wat we doen... dan doen we alle levels achter elkaar met een mooi intro filmpje en wat gepraat er bij zodat het net een verhaal lijkt...o ja en dan 2 verhaal lijnen voor het blauwe en het rode team.... die nagenoeg qua gameplay exact hetzelfde zijn.... . want dan is de singleplaer eexxxtraaa lang...:p

dan nog over de achievements vrij spelen... weet niet hoe dat spel in elkaar zit maar ik zat op 50 % van de gameplay van het "rode" team en ik kreeg al de achievement dat ik de singleplayer voor dat team had gecompleted... ook zoiets...

multiplayer speelt wel lekker.. snelle moves en alles een beetje vergelijkbaar met unreal tournemant van vroeger..

maar als conclusie...leuke multiplayer maar iets wat je niet voor een lange tijd bezig zal gaan houden... geen "day one seller" zoals xbox had beloofd!

Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was toch al vooraf bekend dat dit een multiplayer focused shooter zou worden?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat juist de multiplayer er voor zorgt dat je hier lang mee bezig blijft.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het juist awesome dat er geen echt SP inzit. Wordt zo moe van MP games die een SP hebben en SP games die een MP hebben. En altijd zijn ze kut en zonde van de tijd voor jou en de developer.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik dus ook, dan vind ik dit een veel betere optie, daarnaast leer je maps ook wel wat kennen in de campaign modus.

6. xziller

xziller Baas

Leuk Bevonden:
    0
    de multiplayer is leuk maar ik mis bijvoorbeeld een aantal speltypes... daarnaast draait alles om die titan... en je kan wel geteld 3 soorten titans kiezen.....

kortom als een gameontwikkelaar zegt zich te focussen op de multiplayer dan vind ik dat deze ook gewoon goed en uitgebreid moet zijn. Zit je rond de leven 30/40 dan heb je bijna alles al geunlocked? Vergelijk de stappen eens met bijvoorbeeld battlefield..... wat je daar allemaal kan unlocken en vrijspelen en gamemodes die je hebt etc etc etc etc...

wat ik er mee wil zeggen is dat ik het tegen vind vallen wat je allemaal met de multiplayer kan.. ben bang dat veel mensen snel uitgekeken zijn zodra ze een bepaald level bereiken.....

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Teveel soorten Titans zorgt ook weer voor balancing problemen. Ik vind persoonijk dat ontwikkelaars te ver doorslaan met content in een game waardoor de game ook gelijk moeilijk te balanceren is. Vind BF4 awesome maar qua content is het soms teveel. Bijvoorbeeld door al die soorten granaten een grenade launchers is de game vaak een grote spamfest geworden zeker op kleine maps. In BF3 had je een granaat en was het een stuk beter. Meer content en opties is imo niet altijd beter.

Daarnaast speelt in BF4 iedereen toch maar alleen CQ en Rush. Tuurlijk CTF zit erin en Air Superiority etc maar bijna niemand speelt dat.
    Omdat het niet super is uitgewerkt omdat de maps eigenlijk gemaakt zijn voor CQ.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Meer opties is bijna nooit beter nee. Een paar andere gamemodes erbij zou wel prima kunnen naar mijn mening. Ik denk dat het wel goed komt wat dat betreft

9. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Soms pakt het super goed uit!

Zoals red dead redemption, man man man wat heb ik die multiplayer veel gespeeld voor die witte albino.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iemand zin in een paar potten? Add Waldini... wil spelen maar niemand online :mad:

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Voeg mij maar toe, :D

12. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Waldini en Nightbringer toegevoegd

13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    U mag mij ook wel toevoegen

14. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

U??? Hahahahahaha, cool.
    Wat is uw GT?

15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Hopelijk word TheNightbringer niet boos :eek:

Nightbringerrrr, volgens mij staat het ook onder mijn profiel foto.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het al een opvallende tag.

17. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    M'n originele GT is geband :mad: (oneshot1tkil)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Meer mensen last van lag vanavond? Is echt een groot lagfeest hier. Zit soms naar slowmotion beelden te kijken :mad:

19. xziller

xziller Baas

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe ... Zitten al met een team van 5

20. lord of good

lord of good Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guys ik heb ook wel zin in wat Nederlanders in mijn friendlist. Heb een nieuw account aangemaakt en daardoor alle friends kwijt xD plus niemand die ik ken heeft een xone.

Dus titanfall spellers add me!!! mijn gamertag is AMSathena

Greetz,

Deel Deze Pagina