[TK] Dazzle DVC100 (capturecard om gameplay mee op te nemen)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Victor., 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

Ik heb mijn Dazzle DVC100 te koop. Voor degenen die niet weten wat het is: het is een capturecard die je aansluit aan je Xbox 360 of PlayStation 3 kabels en met een USB-aansluiting aan je PC (is dus wel handig om een PC/laptop naast je TV + console te hebben!).

Je kan d.m.v. een programma (werkt op Windows XP, Vista en 7) op je PC gameplay direct opnemen vanaf je console. Later kun je die gameplay gebruiken om te bewerken en om te uploaden op YouTube etc.

Zelf heb ik 'm voor €85 bij Informatique gekocht. De Dazzle verkeerd nog in perfecte staat en de installatie-CD en alle handleidingen zijn nog compleet. Ook is het de beste Dazzle die er is. Er zijn meerdere modellen die goedkoper zijn en de kwaliteit van die goedkopere modellen zijn dan ook minder dan die van de DVC100!

De kwaliteit is niet hetzelfde als op je HD-ready of full-HD TV. Klik hier voor één van mijn oude filmpjes met mijn Dazzle kwaliteit.

Als je interesse hebt of je wilt nog wat weten: stuur me een privébericht!

/Mod Capture cards mogen niet verkocht worden, zie [xbazar]de regels[/xbazar] - Cookie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina