1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tk] Jill valentine statue & Hellraiser boxset:)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door vandalzzz, 13 jul 2010.

  1. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een poging om deze 2 zeer nette boxen te verkopen:)
    Gaat dus om Resident evil,s; Jill Valentine is ontworpen door Tsunehisa Namimatsu en is gemaakt van pvc.
    Zit uiteraard netjes en onbeschadigd in doos en is uitgebracht in 2000 in een oplage van 1500 stuks wereldwijd.
    [​IMG]
    [​IMG]

    En de Hellraise lair boxset bestaande uit de cenobytes een setting voor ze en veel losse zooi:p
    Ziet er erg netjes uit ook en volgens mij in 2005 uitgekomen gelimiteerd tot 2500 stuks.
    Uiteraard ook als nieuw in doos:)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze beide boxen zijn in uiterst goede staat en vrij ''zeldzaam'' bekijk voor je een bieding plaats eerst even Ebay of dergelijke voor een beetje reeel bod:)
    Mvg.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat is je vraagprijs voor de Resident evil fig. Ebay is leuk, maar prijzen zijn niet realistisch, vaak wordt er maar een prijs op geplakt in de hoop dat er een gek komt die het er voor geeft. ;)
     
  3. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je voor de helft wel gelijk in ook aan de andere kant met dit soort dingen waar er niet al te veel van zijn word de prijs uiteraard een beetje opgedreven:p
    Ik heb er zelf toen iets van 120 euri voor betaald als ik goed heb, dat hoef ik er niet voor terug te hebben maar reeel lijkt me dan wel iets van 75 in ieder geval:)
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Denk dat 75 incl. echt de max is inderdaad. Voor mij alleen iets teveel. :'-(
     
  5. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas:mad::)
    Ik zou het er nu zelf ook niet meer voor neer leggen haha eerlijk is eerlijk:p
    Maar op moment voor zo ver ik zie slingert er nog 1 andere op internet rond voor 150 pond,in deze staat dan .
    Ik zag er nog wel 1 met een gebroken en weer gelijmt been voor 30 ofzo ergens(A):p
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Mocht je er niet vanaf komen en nog een beetje willen schuiven met de prijs dan laat je het maar weten. :thumbs:
     
  7. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry ik denk dat dit het uiterste is qua prijs voor hier:)
    Het staat verder niet echt in de weg ook ofzo,heb er alleen niet echt meer wat mee zoals toen:p
    Ik heb hier en daar nog wel een paar andere dingetjes ook,ook van resident evil daar verder nog interesse in mischien?:D
     
  8. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Kickkk:D
     
  9. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    En nog maar een kickkkkk:D:D
     
  10. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Kickkkkerdekickkkk voor Jill:D
    De hellraiser set is er waarschijnlijk vandoor:D
     
  11. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Kickkk:)
     
  12. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Kickkkkkerdekick:D
    Jill is inmiddels verhuisd naar der nieuwe eigenaar:D
    En de onderhandeling met de liar boxset is niets verder meer uit gekomen dus die is er nog steeds voor de liefhebber:D
     

Deel Deze Pagina