TMF gaat hard achteruit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RobinD, 14 mrt 2004.

  1. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat TMF de laatste tijd hard achteruit hold met die stomme, uitgemolken, opgetiefte, kleuterachtige programma's als babetrap.

    Het is gewoon te stom voor woorden. Ze maken een dom programma, zetten er een 'babe' neer die een IQ van -1 heeft en die niks meer kan dan lachen met een fotocamera en/of videocamera op haar gericht.

    MTV en The Box zijn gewoon beter of niet dan?|:-


    Laat hier jullie mening horen..!!*) _O_
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    groot gelijk ....en dat lompe wijf ...sylvie meis...kan dr niet uitstaan,
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    kk
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  4. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Idd, bij MTV evenaar je gewoon the 60's :cool:
     
  5. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Boeiend, waarom denk je dat ik nog naar die kutzender kijk 8) :9

    'k vond die aflevering toen Sylvie Meis Raffie aan de telefoon had wel lachen eigelijk :D
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou the box rules..... daar komt temminste veel Hardcore/Hardstyle/Happy Hardcore en niet de hele dag die "neger"muziek (met alle respect:))
    Steeds meer mensen vinden hardcore en dingen in die richting weer helemaal te gek waarom doen ze dan zo gemeen en zenden het niet uit?:mad:
     
  7. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    tmf is altijd al stom geweest

    -stomme muziek
    -stomme programma's

    dat gameprogramma (Gamefacts) van hun slaat ook helemaal nergens op
    die gasten die dat programma maken weten helemaal niks van games :{

    en tmf zend alleen maar muziek uit die populair is bij BrEeZaHs
     
  8. Black Hawk

    Black Hawk Ninja Hero

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    @ haantje... ik weet niet of je goed oplet.. er is bijna GEEN Hardcore/hardstyle op The Box ... eerder alleen MAAR negermuziek :)
     
  9. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    behalve op die avonden waarbij ze maar 1 muzieksoort draaien van 21:00 tot 5:00 :)
    maar ik luister zelf geen hardcore; maar ik weet wel dat als je hardcore wilt horen dat je dan meer aan kazaa hebt dan aan thebox :)
     
  10. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijd voor een eigen Hardcore zender ;)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vond TMF zowiezo altijd al niets, en sinds MTV zo heerlijk vernederlandst is, is dat dus ook al bagger...
    Ik heb liever de oude stijl MTV terug (MTV europe/UK)
    Maar dat gebeurt nou altijd.... een buitenlandse zender is cool, bijvoorbeeld cartoon network of mtv, en dan komt er een of ander kansloos bedrijf dat werk nodig heeft ens telt voor om het aan te passen voor de nederlandse markt, en opeens heb je johnny de mol die met zijn hand in de reet van een papegaai kut muziek loopt aan te kondigen, en alle tekenfilms hebben opeens achterlijke kut-stemmetjes omdat ze zonodig ingesproken moeten worden door een stelletje werkeloze 'acteurs' die geld nodig hebben...
    Denk dat ik toch maar eens over een (illegale) sateliet aansluiting ga nadenken...
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Effe reality check: Niemand dwingt je om naar dat tv-net te kijken :) Zat alternatieven! Probeer een Discovery Channel, meestal heel interessant.
     
  13. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Is ook leuk, alleen moeten ze wel wat aan die herhalingen doen, en over ''The Eagles Nest'' weet ik nu ook wel.

    Scrapheap is echt tof, helaas is dat verbij en soms zie je herhalingen ervan.

    MTv vind ik vele malen beter Qua programma style.
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor mij hoeft TMF niet meer. Gaat echt nergens meer over en ze proberen geld te verdienen door dat ID gedoe onderaan in beeld. Mensen die daaraan meedoen, zijn niet wijs...

    Die Sylvie Meis moet daar weg. Die stem, kinderachtigheid... ik walg ervan. :{
     
  15. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat ID gedoe is idd wel vaag :confused: Maar goed, kijk toch altijd wel tijdens die liedekens wat die mensen te zeggen hebben. Meestal niet meer dan een groet aan iemand...

    Maarja, MTV heeft ook veel troep, en The Box wil ik het niet eens over hebben :p
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind mtv en tmf niks laatste tijd. Niet alleen vanwege sylvie (geen idee waarom ze ineens vj werd, vast omdat ze in een klap zo bekend werd). Constant die irritante msn balken onderin de hele dag vind ik helemaal vervelend. Reclames bij de titels voor logo. Gamefacts is ook niks terwijl vroeger Cyberfacts ofzo best cool was. Nee, muziekzenders zijn lang niet alles meer.
     
  17. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk alleen nog op woensdag avond om 21:00 naar the box verder kijk ik eigenlijk nie echt naar die zenders want er komt alleen nog trance en andere bagger op die zenders (eens in de zoveel tijd komt er 1 rock/metal nummer op)
     
  18. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan kan ze wel zo slim zijn, ze gedraagt zich nog steeds als een kleuter.|:-

    /EDIT:
    Helemaal mee eens! Gamefacts duurt ook maar een paar minuten. |:-

    En ja, niet alleen de muziek maar ook die stomme programma's zijn gericht op doelgroep Br3eZ4Hs :confused:


    Nee, maar mij gaat het om de muziek programma's, daar kan toch ook nog wel een beetje volwassenheid vanaf?

    Of kunnen we voor een beetje intelligentie echt alleen nog maar naar Discovery Channel kijken?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  19. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me echt altijd aan die balken in beeld bij tmf bijna de halve clip is weg en het is een muziek zender dus ik wil clips zien en niet van die nutteloze smsjes (hoi m ik ben verliefd op je kusjes L) mtv is ook niet veel maar wel beter.
     
  20. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamefacts wordt gemaakt door sommige mensen achter gamer.nl (check maar aftiteling; Jimmy van der Have is eigenaar van gamer.nl) en die hebben genoeg verstand van games. Het programma is ook niet voor de hardcore gamer maar voor de casual (waarom denk je anders dat ze het op TMF uitzenden)

    Verder zuigt TMF, MTV _O_ Het is allebei van dezelfde eigenaar en volgens mij heeft MTV van TMF een soort kleuter zender gemaakt voor coole hiphoppers en van die huppelkutjes. Kunnen ze tenminste MTV zelf niet vervuilen. :cool: En ook die misselijke awards, je hoort de muziek niet eens (als je het wilt horen!) door dat gekrijs van die koeien.
     

Deel Deze Pagina