Hehe idd! Ik had het ook gezien ja. Vond trwns wel dat die gozer van TMF niet echt goed was ofzo... Daarom spelen ze denk CTF en geen slayer, anders wordt ie geownd
Dat was toch in tmf live 2? was hij aan het schelden? ik zat in tmf live 1 dus heb een beetje gemist wat er nouw precies gebeurde.
Ik zou Burnout nou niet echt een serieuze racegame willen noemen.. Als ik het speel met mijn vrienden doen we altijd wie de meeste takedowns kan scoren, dat is lachen, we racen niet (=saai in Burnout).. PGR2 en DTM2 etc, dat is meer echt racen.. Ik ben benieuwd hoe NFS:U2 zal zijn qua racen, ik heb NFS:U nooit gespeeld.. Een ander maatje van me zit er morgen met NFS:U2, DJ Sven.. Ik ga wel ff met hem mee naar Bussum, wordt lachen..
LordTeddybeer: tjah zijn naam stond er dat hij aan het praten was inflatable: ok dan wil ik wel eens een potje op pgr2 met je spelen
Sommige mensen vinden Burnout 3 echt racen (arcade) en andere mensen vinden PGR2 echt racen (realistic), ik vind Burnout 3 weer leuker.
heb ik ook vaak. maar bij andere games niet.... ik denk dat het te maken heeft dat iedereen tegelijk joined ofzo...
Helemaal niet voorbij mensen.. NFS:U2 nu he.. Ik was gisteren mooi 3e in mijn zo goed als stock Peugeot 206, ik had alleen een klein nitro kitje ingebouwd, hehe.. Als het goed is hebben ze vannacht en vandaag als een gek zitten spelen, zodat ze veel meer unlocked hebben, en dus niet zo weinig keuze in auto's hebben zoals gisteren..
Kunnen ze daar bij tmf niet een keer hun friends list clearen. want bij mij staat elke keer dat die vol is.
Je kon ook wel zien dat je wat meer ervaring had met racegames als die andere gast. Je nam gelijk goeie lijn enzo en reed technisch beter (vond ik) als de rest, dus als je een snelle bak hebt moet je wel wat kunnen presteren
Hoe kan je in godsnaam zoon tmf game joinen??? Ik heb echt al 10 keer een request gestuurd naar tmf1 en 2 maar krijg nooit een reply en ik kan de game ook niet vinden in de lobby van NFSU2?? En mag je alle upgrades erin stoppen bij zoon tmf game? of moet je aan bepaalde eisen voldoen met je wagen?
Volgens mij kan je gewoon na elke race joinen, je hoeft niet op de TMF friendslist te staan.. Was trouwens wel lachen vanavond.. Ging een hoop mis.. Xbox TMF Live 1 is 5 min voor de uitzending overleden (DVD-drive stuk waarschijnlijk), en ik was ook pas 15 voor tijd aanwezig nadat ik snel naar Bussum geraced was.. Helaas hadden ze nog steeds geen pimped-up ride voor me, grrrrrr.. Voor de rest was het weer erg lachen met Jeff etc.. Ik heb mijn tijd van maandag met 4 seconden verbeterd.. Ik kan NFS:U2 niet oefenen want ik heb de game zelf niet, maar het racen is vrij simpel, dus geen probleem.. Ik hoop dat ik nog 1x mag voor het einde op zondag, we zien wel..
je was lekker bezig maar je auto was volgens mij ook iets beter en dan is het niet moeilijk om sneller te zijn