1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TMF Gameshop Pro: Live Live gamen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Benson, 2 nov 2004.

  1. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel was ie niet hoor.. defgh etc reden van me weg op de rechte stukken, no way dat hij 15s sneller is dan mij zonder snellere auto.. :p

    Ik mag vanavond trouwens weer Live.. Hopelijk hebben ze nu wel wat meer unlocked voor me (betwijfel het want ze snappen ook niet alles van de game, heb al gezegd dat ze gewoon AR moeten gebruiken ofzo, hebben ze alles in 1x unlocked bij de meeste games hehe).. Ik zal ook wel iets eerder gaan vanavond (gisteren was ik er pas om 23.45uur), kijken of ik zelf nog wat kan unlocken vantevoren.. Ik kies wel sowieso een andere baan deze keer voor de afwisseling..

    Veel plezier vanavond! :+
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  2. MG Man

    MG Man Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik ga kijken in de lobby van gemaakte games staat er rechts onder wel zoiets van bijvoorbeeld dat er 60 games gecreated zijn maar ik krijg er maar 1, 2 of 3 te zien als ik refresh doe??? Hoe komt dat? En die van TMF staan er NOOIT tussen.... help...
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik heb de game zelf niet..

    Ik vond het met NFS:U2 trouwens wel beetje rustig wat spelers betreft.. Gisteren waren er ook vaak slots vrij.. Is NFS:U2 niet zo populair online op XBL, of is het gewoon lastig om de TMF games te joinen?

    Het was voor mij gisteren de laatste keer trouwens, ik vond het erg leuk om te doen.. TMF gaat er helaas mee stoppen na zondag.. Hopelijk komt er in de toekomst weer zoiets.. Van mij mogen ze een permanent online Live gaming programma maken op TV..
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    programma?
    ZENDER!!!!
     
  5. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    nu is gister voor het laatst nfsu2 gespeeld. weet iemand wat ze de komende dagen gaan spelen? omdat de maand november nog niet is afgelopen. :)
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    laatst was het echt grappig z'n ventje had z'n auto helemaal niet getuned dus hij blijf maar verliezen een half uur lang en bij halo 2 zaten 3 van mijn friends erin maar zelf kon ik er niet bij komen
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    khoop dat ze dit vaker gaan doen maar jeff enal zullen wel op zijn na een maand lang 3 uur naar bed gaan
     
  8. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    lol de dombo's van tmf wisten nog geen eens hoe je een auto moest tunen echt dom:confused: en met fifa hadden ze maar 1 gast die het een beetje kon daniuzzz en de rest daar bakte ze der niks van.Halo2 hadden ze wel slim gedaan door mijn tip (om te zeggen dat we tmf live moesten toevoegen)^^
    maar wel een beetje ongeorganiseerd daar :confused:
     
  9. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    In het programma zaten zeker wat foutjes.

    Zo kunnen bijna elke keer alleen maar dezelfde mensen joinen, omdat ze die friends list niet clearen, daarom was NFS 2 ook zo stil volgens mij. want iedereen had Halo 2 of iets anders en die hadden dus geen NFS 2.
    Volgende keer moeten ze maar de opzet veranderen. want dan zeggen ze "kom ook spelen", maar hoe kan je spelen als hun friendslist vol zit.

    In ieder geval vind ik dat dit programma wel moet blijven want het kan echt uitgroeien tot een suc6 denk ik.
     
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    franc nl da zei iedereen hoor
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook.. Ik vraag me alleen af of ze ermee doorgaan, of met een soortgelijk game programma wat dus niet over reviews etc gaat, maar waar dus werkelijk live gespeeld wordt.. Er ging deze maand idd veel mis, en het was ook niet altijd allemaal even goed voorbereid, maar het was dan ook wel een superlow budget programma, mocht niks kosten.. We merken het wel..
     
  12. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lol
     

Deel Deze Pagina