Ach gut, arme franko Mja, je hebt wel beetje gelijk. Een soort van roulatie zou natuurlijk niet weg zijn. De hele tijd dezelfde gasten aan het racen die dan ook nog eens niks te vertellen hebben lijkt me ook de bedoeling niet nee
hebben jullie oook gezien dat een starter paket daar 161,00 euro kost!!! Heb het ook gezien en GAAAAAP waarom zou ik op mijn tv willen zien dat die gozer doet.Laat het dan een paar lekker vrouwen doen.KIJK dat trekt pas kijkers
Ja, ik had het gezien, ze boden Burnout3 aan, een Xbox + Burnout 3, en een starterkit, de starterkit stond er voor dezelfde prijs als de xbox + burnout 3 whaha
kzal vanaaf n's kijke kheb helaas burnout 3 ff uitgeleend anders had ik meegedaan maar met halo 2 wil ik wel n's kijke of ik in zo'n game kan komen
als iedereen halo 2 heeft gaan ze zeker meedoen... ik heb nl al die spellen niet behalve straks halo 2 (ik ben wel van plan om mee te doen )
Volgensmij spelen alleen Jeffrey en Dennis van Summerbase..gister was Dennis dus zal vanavond Jeffrey wel komen? haha
ja gaan jullie ff wieberen dan ik kwam er gister maar niet in nee boeit niet maar door wie zouden ze gesponserd worden?? Burnout Fifa en dan halo maar die niet en NFSU 2 deze gaan ze spelen deze maand...... ik denk dat de Naam EA is"
Ik vond het ook wel zeer geslaagd, alleen jammer dat de rooms steeds zo snel volzitten. Misschien meer rooms maken, zodat er meer verschillende mensen kunnen meedoen?
jeej 3e wat nou als je 1ste bent? dan ga je naar de tmf game awards ofzo? en wat moet je daar doen dan en wat kan je winnen?
Klopt. Ik heb de afgelopen weken een paar keer met hun geraced als tryout voor de uitzendingen. Dit is inderdaad een sponsor actie van EA. Zou nog een belletje van ze krijgen aangezien ze aangegeven hadden een paar mensen in de studio te willen hebben maar dat is er blijkbaar niet van gekomen.
Weet wat wel lachen was, toen ze bezig waren maakte ik een room met TMF Live 3 en hij was al vol in 1 sec Later om 1:15 had ik een room gemaakt met TMF Live 1 en toen kwam er niemand alleen had wel zo'n gast gesproken van TMF die zei dat van half 12 tot half 2 een log wordt gemaakt van die servernamen, en als ze merken dat je niet de originele TMF bent, ben je de sjaak
Onzin je mag toch zelf weten hoe je je server noemt... Ik vind het idee trouwens richtig vet... met Halo 2 doe ik zeker een keer mee