ik vond het gister avond wel een naai streek zegt die ene blonde gast tegen mij als ik naar tmf live 2 wil gaan omdat daar de andere 2 snellen zaten ga ik dus uit tmf live 1 en kan ik helemaal niet meer joinen bij tmf live 2, nou vanavond gaat dat dus echt niet door ik blijf gewoon zitten waar ik zit
Ik vind het wel een lollig programma maar jullie trekken je bek haast niet open... Howcome?? kom op je moet toch een beetje lol maken, alleen corneel lulde nog een beetje mee... _0/ ik vind het kut dat ik geen live heb (of burnout 3 for that matters....), lijkt me wel lachen om even te lullen met dennis over dat lekkere model dat ie in salou had geplayed *)
hoe kan je zo druk zijn om dat tijdstip man :{ ben echt elke keer als k daar aan het spelen ben half gaar. hehe
haha moet je student worden, dan heb je dat niet meer... *) o ja en pak er anders lekker een paar biertjes bij, nodig vrienden uit, kom op... het idee achter gameshop is wel cool maar jullie moeten wel meewerken... en je bent al 20 dus kom op zeg... wat ik trouwens wel cool vind is dat zo'n beetje iedereen die meedoet ook hier op xboxworld te vinden zijn... _0/
gooo martini & death meat helaas heb ik geen burnout 3!, maar ik denk dat ik em toch wel ga kope (ergens goedkoop dan)
wojooh het leek net of dark martina en death meat eindeloos boost hadden vanaf het begin het was leuk om dark en death terug te zien van bijna een jaar geleden net als quadra enzo ken ik ook maar dark matini ik voeg je strax ff toe ik was edjuhh een half jaar geleden en nu heet ik pharrelshell en ik ga proberen vanavond mee te doen als ik dan nog beneden mag blijven van me ouders
Hehe ze wilde Dark Martini maar niet goed spellen! Het was steeds Dark Martine of Dark Martina. FrankoNL ook nog gezien, en Slurpgeit.
en ik was dr ook weer vann8 niet gewonnen maar gisteravond wel... Die dennis de hele tijd: Ik heb mn geld op jou ingezet Lionhard... Nee dat werkt stimulerend maar ze mogen dark martini niet zo schrijven omdat ze dan reclame maken... en dat mag niet
Zoals Lionhard al zei ze mogen het niet zo schrijven vanwege de reclame, maarja ik had die gasten nog gesproken achter "de studio" en als ik wou mocht ik ook mee doen op tv maarja, weet wel waar die gasten ergens zitten maar heb niet zo'n zin om me kop op tv te laten zien