Tzou toch leuk zijn als je die server van thuis kon joinen, ken je jezelf zien spelen op dat akelige TMF
ghehe eej dark martini ik zal kijken of ik vanaaf ook mag maar ik voeg je wel toe als ik strax internet weer heb aangesloten ben jij d'r vanaaf ok weer? maar wat ik niet snap het leek of jij eindeloos boost had gelijk vanaf het begin maarja
da was tog over die gast die de groetjes voor andere deed die da op msn hadden gezecht ik kan het fout hebben
owh nie gehoord ja ik zat al met spleetoogjes te kijken naar de tijden steeds ik was veel te gaar om goed te luisteren
botsen ongeveer 5 keer per potje... wel grappig, hoor je zo'n gast ''he, weet je wat je moet doen. naar www.'' (*word onderbroken) ''heyheyhey daar doen wij niet aan he''
Hey gasten, vanavond mogen jullie tegen mij (Menno) racen.. We maken er weer een gezellige boel van, en ik zal proberen niet 5x per race te crashen zoals Arno of Mark.. P.s. ik race erg smerig, ram iedereen van de baan, en degene die mij crasht (Take out) die kick ik gewoon, hahaha..
hoe gaat het nou eigelijk in z'n werk? kom je online en join je dan TMF blabla 1 of TMF blabla 2?? ik snap t niet helemaal
Ja, je joint gewoon TMF Live 1-2 of A-B in de US central lobby.. Het is wel lastig om erop te komen omdat het erg druk is, maar we kicken na elke race een x-aantal mensen zodat andere mensen kunnen joinen, dus gewoon blijven proberen.. De mensen die gekickt worden, worden verzocht ff te wachten voordat ze het weer proberen om zo ook anderen een kans te geven.. Het is best gezellig om steeds dezelfde mensen te zien, maar anderen moeten ook een kans krijgen om ff op TV te mogen gamen.. Ik zie jullie wel om 00.00 uur vanavond.. _0/
ik kwam er egt net het laatste potje in dus ik heb ff geraced alleen na het eerste rondje stopte het programma al je kan er egt bijna nie in komen ik heb wel 500 keer op joinen gedrukt