Ik vind het wel vet netzo iets als Xbox TV wat zo goed als zeker er in de toekomst aankomt (Xbox 2). Niks voetbal maar gewoon games matches op je xbox volgen
50Hz.. En n.e.r.d, gewoon blijven proberen.. Als die vaste gasten het kunnen moet jij het ook kunnen.. Zoals ik al zei, we kicken na elke race een aantal mensen, daar ligt je kans..
jezus ik ben al vanaf half 8 in de tmf live room en dan op zo'n k*t manier lig ik er dan uit want ik kreeg da schermpje dat de game werd gestart en nu kan ik weer n uur gaan zitten proberen te joinen dit is egt niet normaal weer zit ik hier 3 uur te wachten komen er gasten bij hoppa en ik lig eruit
jezus das kut inderdaad... wel lollig... maar echt kut kan me wel voorstellen dat je der ziek van bent om 4 uur te wachten en dan gekickt te worden...
kwerd nie gekickt maar dan veranderen ze de instellingen en dan ligt ie er helemaal uit dus heeft iedereen net zo veel kans en tjah ik ben dan weer de naad
Hmm, vanavond is het interessanter dan normaal. Lionhard klinkt een stuk aardiger op Live dan 'ie op het forum is.
martini is steeds minder op msn lionhard is leuker op live en ik krijg steeds meer zin om dit spel te kopen, zodra ik geld eb
wojooh ik zat daar egt op het puntje van m'n stoel te gamen 3des 2des 3des best goed vind ik en ik heb het opgenomen dus da ga ik morgen nog een na kijken en hopen dat ik er weer een beetje door kan komen maar kga nu naar bed laterz
ja ik zit in de woonkamer dus ik heb gewoon tmf opgenomen op de hoofdtelevisie en ik heb op m'n eigen tv burnout zitten doen was egt spannend en een tijd van 3:07 is nie slecht alleen was lol iedereen schreeuwde door elkaar toen de tijd van 2:57 van lionhard er nie bij stond haha egt lol maar was leuk moeten ze vaker doen alleen nie zo laat of gewoon eerder beginnen en dan tot 1 uur