1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TNA impact the game

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tracks789, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of mensen die ook dit spel spelen al de nieuwe superstars hebben gedownload? Het gaat om curry man, petey williams en mike tenay ofzo. De eerste 2 kosten 100 punten per stuk, de laatste is gratis. Ik heb ze alle 3 gedownload maar als ik ze kies voor een wedstrijd en hij begint te laden dan slaat mijn xbox vast terwijl dat verder nog nooit is gebeurd. Ik heb veel verschillende spellen maar dit is de 1e waarbij mijn xbox vastslaat. Ik heb met de gewone superstars geprobeert en dan doet hij het wel gewoon het ligt dus aan de downloads. Ik heb ze opnieuw gedownload maar heb nog steeds last ervan. Nu zijn het maar 200 punten die ik dus gebruikt heb, maar als het bij meerdere downloads gebeurd ben je snel door je punten heen.

    Mijn vraag is of het mogelijk om eventueel punten terug te krijgen of dat er een andere mogelijkheid is?

    /Mod Say what?

    Interpunctie en hoofdletters toegevoegd.

    Het is me trouwens opgevallen dat jij in geen enkel bericht interpunctie of hoofdletters gebruikt. Gelieve dat de volgende keer dat je post wel toe te passen. - Pegas
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk niet dat je je punten kan terug krijgen.

    Heb voor de zekerheid toch maar je vraag naar het goede topic gekopieerd (Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen]). Aangezien dit topic ook nog is fout staat gooi ik er hier een slotje op.

    Slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina