TNT wil maandag schrappen als postbezorgdag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ganontoad, 1 aug 2006.

1. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals onlangs in het nieuws is verschenen, wil TNT (voorheen TPG) de maandag schrappen als bezorgdag. Ik vind dit een zeer kwalijke kwestie. Ik zie het als een verslechtering van de service aan mensen die misschien wel op iets belangrijks zitten te wachten.

Ik vroeg me af wat jijdaarvan denkt. Hoe zie jij de toekomst van postbezorging. Gebruik je nog vaak de post om een kaartje te versturen, voor bijvoorbeeld valentijnsdag, verjaardag of een vakantiekaart.

Ik ben van mening dat een kaartje sturen ook wel iets heeft, bijvoorbeeld naar de Xboxworld crew \o/ ! Het geeft iemand toch wel het idee dat het speciaal is omdat er echt moeite voor de kaart is gedaan, inplaats van bijvoorbeeld smsen.

Zet het hier maar neer, wel serieus graag :) .
    Je kan ook leuke anekdotes neerzetten hoe je bijvoorbeeld dat leuke meisje een kaartje stuurde ofzo ;)
    Kom maar op :b: !

2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer is tpg veranderd in tnt? damn ik mis echt teveel :eek:
    nja ik vind best vaag dat ze het willen schrappen want het duurt al 3000 jaar voordat ze eindelijk eens iets (goed!!!) bezorgen.. en dan gaan ze het ook niet op maandag doen.. best triest mja.. wat willen wij eraan doen?

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, maandag is sowieso een dag waar zelden wat binnen komt.. Of heel laat..

Ik gebruik de post eigenlijk alleen voor deals op Xbazaar of Marktplaats.. Vrijwel nooit om iemand een fijne verjaardag te wensen.. dat doe ik wel persoonlijk.. Zal met Valentijn wel weer gebruik er van moeten maken.. :+

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, persoonlijk is nog beter dan een kaart vind ik, naast vakantiekaarten en inderdaad de valentijn+feestdag kaarten.

5. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle klachten kunnen jullie hier trouwens ook terecht! :D ! Ik zal ze gebundeld inleveren bij mijn baas O-) ! Ik gebruik zelf ook niet zo vaak hoor, email is toch wel handig, maar soms om grappig kaartje te sturen is het wel leuk... Bedankt alvast voor de reacties! :)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van mij mogen ze..
    Krijg toch al geen post op maandag?
    Niet echt een vraag, is gewoon zo hier. Meeste post word vanaf dinsdag pas bezorgt

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, maar kunnen ze geen andere dag skippen? Zondag wordt ook niet bezorgd, als je nu zaterdag iets besteld krijg je het pas dinsdag :confused:.

8. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Voor privé gebruik zal het niet zoveel uitmaken denk ik, voor het bedrijfsleven is het misschien belangrijker. Hoewel ik denk dat het niet zoveel uit zal maken.

9. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha bedrijven willen zeker wel elke dag post haha, is van vitaal belang, ook een service gericht aan hun klanten, want die zitten ook te wachten. Over zondag, tja haha.. moet iedere medewerker 150 % krijgen, schiet je ook niet erg mee op als postbedrijf. Heel weinig mensen krijgen post op maandag, bijvoorbeeld de rouwbrieven die krijgen voorrang.
    Ik vind het toch wel belangrijk dat die dan worden bezorgd.

Wat vinden jullie van bijvoorbeeld dat je via msn een kaartje kan sturen? Zou dat een nieuwe markt voor TNT zijn? Zou je het zelf gebruiken?
    Bijvoorbeeld naar het buitenland? Speciale XBOX verzendkits naar vrienden :D!

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schrappen van de maandag zal hoe dan ook ooit gebeuren, het vollume kwa post is op maandag zo laag en het vollume in zijn algemeen neemt al jaren af. Daarbij worden er op maandag geen commerciele folders aan toegevoegd.

Financieel zou het voor TNT gunstig zijn. Hoe ze dat met bedrijven en rouwkaarten gaan aanpakken zullen wel wat op vinden.

Als ex werknemer van de post, was de maandag wel een fijne dag om te werken.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    De maandag mag gewoon geschrapt worden er komt gewoon niks!

Zonde van al die uren en benzine!

12. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de tnt gasten werken ook op zaterdag he..? denk daar ook eens aan! zij mogen toch ook wel 2 dagen per week vrij net als jullie?

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze zijn zielig! :{

Er zijn zat mensen die 6, zo niet 7 dagen per week werken.. meer dan jij denkt.. denk maar eens aan al die winkels in de grote steden, die ook op zondag open zijn, supermarkten, etc etc etc.

Ze krijgen er toch geld voor en kiezen er toch zelf voor? My opinion.. ;)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dat moet TNT niet doen :'-(

ik moet nu al veel te lang wachten op de post...dat die mensen ook maar eens iets doen :+

Als je nu iets op een zaterdag besteld, krijg je het meestal op dinsdag, dat zou nu dan woensdag worden :eek: die spanning kan ik met games als GoW of Halo 3 niet aan :9

(nu komen ze trouwens pas vanaf 13:00, zouden ze moeten vervroegen naar 4 uur 's ochtends :cool: :) )

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :cool:

als je zaterdag werkt, dan heb je over het algemeen op maandag vrij.

16. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, opzich wel goed id denk ik, ik stuur idd ook zelden een kaartje of brief eigenlijk. Maar stel dat Valentijn op een maandag zou vallen? Dan zouden ze vind ik wel moeten bezorgen, want anders moet je die zaterdag al krijgen of de dinsdag erna... das natuurlijk ook geen porum.

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij is het al algemeen gebruikelijk dat er in Bepaalde delen van Nederland al niet op Maandag post op de deur ligt..

Waar ik woonde in het oosten des lands, en nu in almere krijgen wij al jaren geen post op maandag TENZIJ het rouwpost/voorrangspost is (dacht ik).

Geen problemen mee gehad de afgelopen jaren :+

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Waar mensen zich druk om kunnen maken. Als de postbode maandag niet komt dan komt hij dinsdag wel. Geen ramp lijkt mij?

Ok, voor rouwkaarten en bedrijven is het eigenlijk wel belangrijk maar dat er een brief of rekening een dag later komt verstoort mijn nachtrust echt niet

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maandag was toch alleen maar regionaal al? Maandag krijg ik iig zelden post.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    maar dalijk word de maandag de dinsdag en krijgen op dinsdag weinig post O NEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina