Ik ga van 8 November tot 1 December maar ik heb daar gewoon internet, alleen ik zal er niet meer 35 uur per dag zijn, thats all
ntsc spellen op pal tv afspelen is geen probleem natuurlijk, daar is de rgb kabel voor, of ntsc patcher ofzo. Maar lijkt me groter probleem of je er pal spellen op kan spelen.
Importkosten Om nog even terug te komen op de invoerrechten enzo. Ik heb zelf verschillende malen uit Amerika besteld en ik kan je vertellen dat je geluk moet hebben met het wel of niet moeten betalen van invoerrechten. Van de 3 keer dat ik het heb gedaan kon het de eerste 2 keer zonder maar laatste keer moest ik wel betalen. Het pakket komt dan binnen bij Nederland en gaat langs de pakketdienst van douane bij schiphol. Daar wordt vervolgens aan de hand van de gegevens die op een speciale 'buitenland sticker' staan(groen stickertje,dat moet je vanuit nederland er ook altijd opplakken) het bedrag bepaalt dat je moet bij betalen. Dit kun je dan doen bij de postbode die hem komt afleveren. Ik werk zelf parttime bij de PTT en heb begrepen dat als je een pakket vanuit amerika stuurt en erop aangeeft dat het een cadeautje is (dit doe je ook weer op de groene sticker dacht ik) je geen invoerrechten hoeft te betalen maar dat weet ik niet zeker. Dat zou je nog even kunnen navragen. En voor het geval dat ze je het niet vertellen zal ik het ook nog wel even navragen bij mijn collega's want die verklappen dat vast wel tegen mij Maar als jij zomaar een pakketje naar ons toestuurt zal er hoogstwaarschijnlijk betaald moeten worden.
Dat is wel het plan dus "kadootje" anders werkt het plan niet. het enige probleem dat ik nu nog heb is met de betaling. ideeen?
Ja dat blijft altijd een beetje een verhaal van wederzijds vertrouwen. Ik wil niet graag mijn geld van te voren storten want ik heb niet de garantie dat ik ook daadwerkelijk wat krijg en jij gaat niet zo'n box opsturen voordat je zeker weet dat je geld krijgt dus..... ik heb nu ff zo snel geen simpele oplossing hiervoor. Maar voordat ik echt het 'ja' woord geef moet ik natuurlijk ook eerst weten hoe het nu allemaal gaat werken hier in Nederland. (maar daar zijn jullie ook al hard meebezig zie ik ) PS. Wouter, jij komt uit Noordwijk zie ik. Ik kom niet ver uit de buurt van jouw dan; uit de hoofdstad van de bollenstreek namelijk
Ja dat wist ik al dat als je het als kado opstuurde dat je dan geen invoerkosten had ofzow.. maarre gewoon berekenen wat het kost (in dollars) en dan die prijs omrekenen naar guldens, guldens geven aan Mirik (kobold) en die kan dan in 1x een hele zooi guldens omwisselen naar Canadese Dollarz
Kijk het is heel simpel, als ik met mijn vakantie centjes vier xboxen, spellen, accesories etc. en eentje voor mezelf moet gaan kopen dan red ik dat niet natuurlijk... dus tjah...meer ideeen?
Ok, heb een link van een shop die in canada zit (dus met canadesedollar prijzen) zodat ik is kan kijken wat het me zo'n beetje gaat kosten?
Je bedoelt of iemand een website weet met die prijzen? http://www.xbox.ca/ misschien? of is dat niet de landcode van canada..? hij lijkt door te linken naar xbox.com.. en hij geeft daar gewoon de US dollar prijzen aan..
Is er een hoofdstad van de bollenstreek dan Hmm ff denken, enige plaats die beetje in aanmerking zou kunnen komen is Lisse.. klopt dat?
Ja!!! U gaat door voor de Xbox! Nee maar ik bedoelde zegmaar een gameshop of speelgoedwinkel ofzo waar Kobold de spullen kan halen in canada. Die zijn er vast wel toch? Update: ik heb al wat prijzen gevonden en die omgerekend zijn praktisch hetzelfde als in us dollars.
http://www.Futureshop.ca is een aftakking van EB games, anycase deze wil ik dus even met jullie delen:
Halo = $69.99 DoA 3 =$74.99 microsof ttiels allemaal $69.99.. ik zie op die website alleen de xbox met bundel staan.. niet los..? ow de xbox kost in Canada 469 Can dollar wel te verstaan Beetje zelfde prijzen als in NL (euros )
Ok even opsommen: - console + 2 games $599.99 - extra controller $49.99 - (memorycard $49.99) - (dvd-kit $49.99) Dat maakt dus voor de basis set: $649,98 (canadesedollars) dat is dus: f1013,97 (koers f1,56) Nette prijs toch voor 2 games, 2 controllers en de box?
allen is de staat waar ik heenga de goedkoopste staat. Alberta heet geen aparte staat-TAX, elleen algemene... sommige staten hebben ook hun eigen belasting.... dat is weer mooi de canadeese prijs is bijna het exacte equivalent van de amerikaanse. ik hard eerst een coole site, maar die ben ik kwijt moment die MOET ik vinden want daarop stonden handige dingen geloof ik.........