Basix - Thanks for het vertrouwen Ik raad je toch eerst aan heel even hier te kijken: http://www.dvdboxoffice.com/ (xbox afdeling) en eventueel (van je werk af) even een telefoontje te plegen naar hun om de situatie te vragen! Als zij vervolgens niks kunnen doen ofzo, dan moet je me maar effe emailen en dan worken wij iets out
Is het echt waar? Versturen die gasten van dvdboxoffice.com echt gratis?? Ik kan het bijna niet geloven. Geef me is een klap, ff kijken of ik wakker ben hoor.
Kan niet bellen mijn baas loopt rond, maar ik zag wel dit: N.B. All Game Consoles players will be shipped by courier. Customers who place an order for a Game Console will be contacted by a customer service representative to finalize shipping details and prices. Dus misschien komt er shipping bij, maar dat zou er dus ook bij mij bijkomen. (en dan kan je beter daar halen, makkelijker voor mij)
Ik heb dvdboxoffice gemaild en ze wisten dit te melden dus ongeveer 100 gulden dus valt best wel mee voor een 2-4 dagen levertijd dus dan heb je hem maximaal 19-11-2001 Dat is nog maar 17 dagen.
Ik dacht eerst dat mirikie de shit zelf zou opsturen, dan kan je namelijk zo'n Gift sticker ofzow eropplakken.. en dan betaal je geen invoerkosten
thank you thank you thank you very much *elvis accent* opsturen vind ik ook goed, maarmisschien doen zij ook geen invoer rechten? MAILEN!!!
Ja want die btw is geen leuke grap om achteraf nog even te krijgen aan deur. Even denken.... zegmaar 1/5 van de prijs erbij....voor alleen een xbox zou dat dus $450 +60 (shipping) = $510 en daar 20% bij = fl.955,- (155piek aan btw en dan heb je nog de iets van 2% dounarechten op spelcomputerspul) We moeten dus die btw ontlopen en dat kunnen we alleen proberen via Kobold. Had ik eigenlijk al gezegd wat een aardige gozer die Kobold eigenlijk is?
Hmmm, hardstikke leuk hoor mede <<xbox>> FREAKS!!!, maar moeten we ons eigenlijk niet 378 keer drukker gaan maken of het allemaal wel gaat werken qua hertz, ombouw, copieer, voeding shit, regio .....???????
Nou daar hebben we het de laatste 5 maanden al over gehad, nu weten we dat dat allemaal niet echt een probleem is en zijn we bezig met de next step
Owh ja dat weet ik eigenlijk allemaal niet, kun je niet even een korte samenvatting geven Wouter? Bijv weet ik nog niet hoe het met europese spellen op de us xbox gaat werken straks (en ja ik weet dat een ntsc signaal gewoon op in 50Hz op mijn tv komt maar dat bedoel ik nu niet, ik bedoel; wil de xbox die europese games uberhaupt wel draaien wel draaien? En als die dat wil omdat ie regio vrij is voor games, zullen die gamesfabriekanten zich daartegen beveiligen?) Voeding moeten we een adapter voor zien te regelen. Ombouwen/copieeren kan me nu weinig boeien, al zou het wel makkelijk zijn als dat later mogelijk blijkt te zijn. Regios shit; DVD-regio; hetzelfde als ombouwen. Komt vanzelf wel denk. Games regio; is eigenlijk mijn vraag die ik hierboven stel.
en waarschijnlijk zullen ze dat allemaal gaan doen.. maar dan zit ik nog te denken : Ik wil best wel een DVD remote (zodat ik dvd's kan bekijken) maar draaien er dan ook europese dvd's op de amerikaanse xbox..? neezeker? hmm Denk dat je de Xbox wel kan ombouwen tegen de tijd dat die hier in NL uitkomt.. Xbox is allemaal pc shit dus redelijk bekend
Ja, dat kan wel pc shit wezen, maar mij gaat het erom dat ik niet 140 piek voor een spel hoeft te dokken. Kijk, de 1e weken zal het toch wel niet lukken, om die dingen (DVD`s???)te plakken. Voor de dreamast heb ik eerst ook 2 jaar geleden 10 spellen origineel moeten kopen, maar daarna niet meer. Jammer voor sega dat ze dood zijn, dit ligt niet (alleen) aan mij, maar nog aan 30 miljoen dreamcast eigenaren die ook geen zin meer hadden om meer dan 100 piek voor een spel te dokken. Met die xbox zal het wel hetzelfde gaan, maar lekker boeiend... Eerdat de Xbox "de meest gehackte console van 2002" ermee zou kunnen ophouden (ff afkloppen OK)komt de ps3 met de emotion engine 2 en pist waarschijnlijk wat ik gehoord heb over de Xbox heen, waardoor er weer iemand met iets nieuws komt waardoor we uiteindelijk allemaal in een soort virtueel niet bestaand netwerk komen net zoiets als the matrix en dan dan dan... Weet iemand of het alleen maar dvd`s worden??? (wel bruut zoveel opslag, alleen plakker kost 18 meier)... (auw). Cd`s zou wel beter zijn, dan is het zo gefixt. Trouwens, als het toch geplakte cd`s zijn boeit het me niet dat ik geen europese spellen kan spelen, dat hoeft dan toch niet ghe....
Natuurlijk bepaald de software wat voor regio het is.. dus als jij een amerikaanse dvd (want er worden alleen maar DVD's gebruikt) kunt kopieren zal deze niet werken op een euro xbox.. alhoewel, misschien dat je een soort van bootdisk moet gebruiken (bij kopietjes) zodat toch alles wel werkt.. dat was bij mijn DC iig wel
Het is wel allemaal een beetje tricky nu om zo ff te beslissen om er één te importeren. Zit je straks in een situatie dat je alle games ook nog moet importeren (of import moet kopen in nederland wat weer duurder is) en dan weet je nog niet of je dat dan in pal zit te spelen (wat toch wel het optimale is om te gebruiken in europa op de pal tv's) want je weet niet of de xbox zijn output nu gelijk zet aan de gebruikte tv of zich aanpast aan de regio van het spel. (ik begrijp dat de xbox beide signalen kan geven dus waar kijkt die xbox naar om zijn signaal te bepalen; spel of tv-systeem?)