1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

To import or not to import?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basix, 24 okt 2001.

1. Pjoeloe!!

Pjoeloe!! Guest

Het beste is om te wachten tot Hotbit of Psxshop hem heeft, en hun te gaan bombarderen met vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen, en vragen ennuh vragen

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    die zullen dat nu al wel weten denk ik.. dus MAILEN die hap! Mirik go your gang :)

3. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Fock you pal suckt :)

Ik heb een ps2 en als ik daar een pal title voor heb gedownload dan patch ik hem mooi wel dat ie ntsc is, beter en sneller beeld, geen irritante zwarte balken.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als iedereen nou mailt meer kans, ik krijg nooit wat terug van die kutshops

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 5 nov 2001
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    even dingen die ik eruit heb gepikt :

If your TV has an S-Video connection then you will have no problems playing an imported console on it, in full colour.

EN :

RGB scart is the best way to connect consoles to your TV in the UK. The RGB signal is in its purest, uncoded form. The differences between PAL and NTSC colour coding are completely bypassed.

Dit is dus overduidelijk : Met een RGB Scart kabel heb je geen problemen, ikhad er zo een voor mijn DC (kostte me 40,-, zijn wel goedkoper te krijgen) duzz.. :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sega, with the Dreamcast, was for me the champion of the European gamer in some aspects.

It was another console capable of transmitting a 50 or 60hz signal, but this time Sega took full advantage of it. The majority of Sega published PAL games featured a 60hz option, and Sega also asked all 3rd party developers to try and include a 60hz option into their games as well

Ja dat is waar, bij veel games kon je deze shit kiezen

Nintendo has hardly ever been a friend to the PAL gamer in terms of 50hz conversions.

Some of the early N64 titles were exceptionally shoddy 50hz conversions - for example Lylat Wars (starfox 64) with its huge borders. Hopefully with Nintendo's change from a cartridge to a proprietary cd format, with its larger data storage, might be cause for a big improvement with the Gamecube - that's if it can transmit a 60hz signal as well as a 50hz

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    DVD Boxoffice antwoord op shipping:

9. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    kzie jouw reply niet :) wel die van Jeroen..

11. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom sta ik er niet tussen :mad:

12. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wouter als je die ogen is open zou dien zie je mijn reply wel op de 2e pagina in het nederlands.
    EWn martijn jij staat er niet bij om dat ik je niet ken wouter en kobold wel van msn.8)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    khad ff nie door dat er 2 paginas waren :)

14. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. xug

xug Guest

De XBOX en de huidige HALO game zijn beide gemaakt voor NTSC, later dit jaar begin 2002 Bungie zal beginnen aan de PAL versie.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ach, met RGB kabel is die dan nog heus wel te spelen hoor, zal niet veel verschil uitmaken

Deel Deze Pagina