bron: www.ign.com Voor mij wel oke, ik heb er toch ééntje. Maarja voor degene die er op wilde wachten is het mss wel minder,maar wie weet zegt Microsoft binnenkort, we stompen er een blu-ray lezer in .
Was al lang bekend .. staat ook in de HD-DVD vs Blu-Ray .... nb in het artikel staat nog niet ... in de toekomst 2007-2008 is alles mogelijk er staat dus Men heeft niets aangekondigd over de mogelijkheid van HD-DVD ... men sluit het nog steeds niet uit ... maar in iedergeval nog niet volgend jaar
maar stel je voor dat xbox toch voor hd gebeurt wat gaat er dan gebeuren met oude xbox360 (dus die xbox30 nu met geen hd-dvd driver)
Niets .. dat is een extra ... de games blijven op DVD uitkomen (bron MS) ... als je HD-DVD's wilt afspelen moet je dus een andere xbox 360 er bij kopen (maar ik verwacht niet dat de HD DVD er komt)
Hmm het was een leuke extra functie geweest maar ik kan er niet wakker van liggen.... Ik heb straks toch een Blu-Ray speler in m'n PS3 zitten
Blue-ray zullen ze er niet in duwen. Blue Ray is namelijk door Sony zelf ontwikkeld, en daar gaat MS dan natuurlijk nooit mee in...
High def films geraken nooooit op een dvd schijfje,allé, zo heb ik toch gelezen, correct me if I'm wrong. Maar ik had dus gelezen, dat een high definition film veel te veel in beslag neemt en dat je daarvoor dus een nieuw schijfje nodig hebt(HD-dvd, of blu-ray)
Waarom kan dit eigenlijk niet hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74949 ? Daar post je zelf ook vaak genoeg nieuwsberichten over dit onderwerp.
Hij kan het wel weergeven hoor, geen probleem. Je zal ongetwijfeld vanaf je media center de WMVHDtjes van MS kunnen afspelen. Maar het probleem is oa de ruimte idd.