1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toch niet 2 games en 1 controller ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wij 2tjes, 19 apr 2002.

1. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Breng ze nu niet op ideeën!!! :mad:

Nee maar ik denk dat het percentage xbox eigenaren die hem voor 333 of 369 hebben erg laag is en het hun niet veel opleverd om daar achteraan te gaan. Ik bedoel hier op dit forum zijn er hooguit een paar handjes vol die hem dat weekend bij MM hebben gehaald en dan nog een aardig zooitje die hem bij de Gameshop in Denhaag voor 369 hebben gehaald. Maar de wat minder bekende gamer weet dat soort dingen niet en betaald wel de volle mep. Waarschijnlijk is de verhouding van xboxen die voor 479 de deur uit gegaan tegen die van 333/369 zwaar in het voordeel van de 479'ters en gaan ze alleen controleren of de opgegeven datum klopt met serienummer in die winkel (die misschien moet opgeven welke serie ze verkocht hebben van de door hun bestelde xbox'en??).

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  3. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je zeggen wouter? Ik snap dat die 299érs nu waarschijnlijk telaat zijn maar wat geld er voor die paar die in het 333 weekend van MM zijn gekocht?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft maakt nu afspraken met de MM enzo dat die hem al voor 299 kunnen verkopen, alleen die serie nrs krijgen GEEN reward pack

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    nu maar hopen dat ik niet genaaid word omdat ik mijn Xbox ook "vroeg" had gekocht voor 333 euro en dat microsoft nu zegt , ja wacht es effe jij hebt niet de volle prijs betaalt //. .

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch volkomen logisch dat als je hem nu koopt voor 300 euro dat je ook niet nog eens een keer 2 spellen en een controller krijgt? Sorry hoor maar als je dat denkt ben je toch wel een beetje naief. Hoe dan ook kun je het natuurlijk gewoon proberen en heb je de mazzel dat het je lukt.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij krijgt wel 2 games en een controller, dat is wat MS heeft gezegd :)

8. Tachmy

Tachmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wil niet lastig doen, kheb de hele topic gelezen.

Maar op http://www.gamers.nl/viewdocs/509 wordt gezegd dat alles goed is dat alle mensen voor 26 april gewoon 2 games en een controller thuis krijgen. Dit werd bevestigd in het interview met Ingvar Meijers, manager Home & Retail Division Microsoft.

Nu wil ik er ook 1 halen, maar ik ben vet CONFUSED.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb van Goody gehoord (en die sprak met MS) dat een boel winkels al met MS hebbena fgesproken de Xbox nu te verkopen voor 299, en die serial no.s te noteren zodat die niks krijgen snappie.

Ind at gamers.nl ding gaat het over de aankopen bij bv de Gameshop voor 369 euro

10. Tachmy

Tachmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En, als je em nu bij gameshop nog haalt? Dan kan je er dus wel aanspraak op doen, neem ik aan?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet je met Gameshop bellen, vragen of zij contact hebben gehad met MS over de prijsverlaging en of zij hun serial nos moeten noteren

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Naast de Xboxen die NU (vanaf de bekendmaking) voor 299 worden verkocht, mag er geen reden zijn tot paniek voor anderen die de Xbox hebben gekocht voor welke prijs dan ook. Gezien de voorwaarden van MS en de rechten zoals we die hebben moet iedereen die games en controller krijgen.

Alleen voor die Xboxen die nu verkocht worden, als daarbij inderdaad genoteerd wordt welk serienummer dat is, en er bijgezegd wordt dat je geen aanspraak kunt maken op de actie, en dat dat vanuit MS geregeld is, ja, dan is het niet alleen logisch maar ook nog rechtsgeldig om het zo maar te noemen. Dan zijn die Xboxen die er nu voor 299 liggen eigenlijk bestemd voor de verkoop na 26 april.

Je zou er nog wel over kunnen gaan zeiken, omdat de voorwaarden deze gevallen niet indekken. Volgens die voorwaarden heeft iedereen er recht op als je maar voor 26 april koopt.

MS is de enige die hier uitsluitsel over kan geven. Ik hoop dan ook dat ze dat binnenkort gaan doen, want iedereen loopt nu helemaal te flippen! ;)

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ga er maar vanuit dat iedereen die hem voor 299 euro koopt gewoon de 2 gratis games en de controller krijgt.

tis nog steeds niet eerlijk voor ons als 479 kopers maarja..

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je kan het gevoel hebben dat het niet eerlijk is, maar het is wel volgens de voorwaarden, en daar gaat het om.

Wanneer je nu zou zeggen dat de mensen die nu 299 betalen er geen recht op hebben, en je laat de voorwaarden even achterwege, dan hebben de mensen die 369 of 333 hebben betaald weer meer voordeel dan die van 479, maar ook dan die van 299, dan geeft je dat ook een niet eerlijk gevoel.
    Wanneer de de lat op precies 479 legt is dat ook niet eerlijk als je bv. 452 hebt betaald. Erg moeilijk dus allemaal...

Maarja, waarom ik zo op die voorwaarden doorga, is omdat het andersom ook zo werkt. Wanneer jij als klant niet aan voorwaarden voldoet ben je ook zwaar de lul, laat het andersom ook maar eens zo zijn!

15. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft dus uiteindelijk de vraag:
    "Krijg je nu wel of niet de controller en de 2 games" :confused:
    Ik denk dat er nog veel over geforum't gaat worden.
    Als het diegene lukt een x-box aan te schaffen voor € 299 zware mazzel uiteraard proberen. Hoe dan ook hebben wij 'm met de korting bij aanschaf minus de controller en de 2 games onze X-Bak toch nog voor € 255,65. Ook best redelijk toch?

thx everyone !!

(close it up) :)

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die deal met microsoft en de winkels is toch gesloten met de xboxen van 299 euro. microsoft was er nog niet bij toen ze voor 333 euro werden verkocht, dus ik neem aan dat die wel 2 games en controller krijgen

Deel Deze Pagina