1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

toch wel mooi

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jerz, 3 mei 2002.

1. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rogue leader slechts vind heb je de game niet zelf in bezit en waarschijnlijk heb je die mening volledig overgenomen van wat sommige andere zeggen.

Rogue leader is absoluut verslavend en erg vet gewoon. HEt enige minpunt aan de game is is dat je steeds overnieuw aan je missie moet beginnen als je 3 keer dood bent gegaan. DAT sucks wel ja.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Iedere console zal zo zyn goede en slechte games krygen....
    Monleyball lykt me erg leuk en het is ajmmerd at die alleen op de Cube is....maar mario boeit my persoonlyk weer helemaal iets....maar als mario sunshine heel cool is ofzo, dan zou ik hem ofcourse ook graag eens willen spelen...
    Zelda op de N64 leek me ook heel erg goed....maar betekent niet dat ik een N64 ben gaan kopen...de mesten onder ons zullen toch gewoon een keuze moeten maken welke console zy persoonlyk de moeite waard vinden...

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    T-botjuz & Flood ik deel jullie mening.
    Ook al heb ik een Xbox, games van Nintendo hebben gewoon iets wat haast iedereen aantrekt, jong en oud!!!
    Ik heb Xbox genomen omdat ik iets nieuws wou, maar als ik dan spellen op de Cube zie, vind ik het toch jammer dat er niet van zulke spellen op de Xbox zijn of komen.....

4. Flood

Flood Guest

ik zeg ook niet dat ik 'm slecht vind....maar ik heb hem inderdaad niet...eff een tijdje gespeeld bij bartje smit

5. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op de gamecube gespeelt ( starwars , luigi)
    en ik moet eerlijk zeggen dat het toch zwaar tegen valt.

starwars: mooie grafics waar je u tegen zegt!
    maar gameplay zuigt zwaar vind ik, actie is te sloom vergeleken met starfox op N64, en dat gaat al snel vervelen. vooral in de space ruimte vechten moet er veel moeite worden gedaan om vijanden te zoeken, en neer te halen.

Luigi: matige grafics met een gameplay die snel verveelt.
    matige titel dus.

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Mja tegen een mening kan ik niet ingaan, maar toch vind ik je mening op zijn minst vreemd.

Rogue leader kan je geen leuk spel vinden(wat erg vreemd is), maar dat de gameplay zuigt is dikke vette bull. Als je de actie te sloom vind heb je hoogstwaarschijnlijk niet het laatste level gespeeld, want damm wat een bloedzwetende actie zit er in dit level.

Het neerhalen van vijanden is een eitje en als je dit al moelijk vind tja dan ben je wel een amateur hoor. Ook uit deze post maak ik op dat je de game nauwelijks langer dan een half uur hebt gespeeld.

Over luigi....Graphics zijn prima, maar het spel zelf vind ik ook niets aan.

7. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je beter had gelezen, vind ik vergeleken met starfox, starwars een slechtere game vind.
    starwars geen loping en 360 wat starfox wel heeft.
    en als alleen het laatste level spectaculair is, dan is het toch een slechte game. toen ik het eerste paar levels speelde viel ik zowat in slaap.......
    en wat ook irritant is in space gevechten.... je moet elke keer die domme gele of rode scherm drukken om te zien wat je moet raken, of waar de vijandige schepen vliegen.
    en hoe durf je mij amateur game te noemen terwijl je me niet kent!

Deel Deze Pagina