1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toch zeker Reward Pack voor de 299 betalers?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 30 apr 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je zegt nu dus dat de bedrijven die zelf beslist hebben dat ze de Xbox te vroeg gingen verkopen voor 299,- voor 26 april, zullen worden gecompenseerd en dus niet de klanten die de Xbox gekocht hebben? Beetje vreemd hoor!

Nogmaals, voor de 26e waren het de winkels zelf die de prijs verlaagd hebben. Derhalve heeft MS hier niets mee te maken.

Nee, ik denk dat Wouter het nu wel duidelijk genoeg heeft staan. Enne, Buffy rulez!

Laatst bewerkt: 1 mei 2002
  2. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook 25 april voor e299 gekocht bij de Mediamarkt en daar stond zelfs een uitgeprint A4tje bovenop de X-Boxen waarop stond dat als je em die dag nog kocht, dat je dat reward pack d'rbij krijgt!
    Maargoed, dat je em hoort te krijgen als je em voor de 26e hebt gekocht staat inderdaad duidelijk vast ja.

Wat ik me alleen af vraag is of die gameslist nou echt definitief is en of je met veel zeuren niet iets anders kan krijgen.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is wat ik eerst ook hoorde maar wat weer werd tegengesproken door MS :)

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Maybe dat ze beide tegemoet komen!?
    deze actie kost MS maybe een paar miljoen gulden..., maar de afzet markt is nu meteen ver 3 voudigd, hun slechte reputatie is meteen weg (het vooroordeel was dat MS niets om de gamers geeft, alleen om het geld....uit deze actie blkt dat ze wel degelyk óók om de mensen denken...) plus als de Xbox was geflopt waren ze VEEL meer geld kwytgeraakt dan nu...
    Plus dan nog alle gratis publiciteit die hierby komt....
    Dit is gewoon de beste reclame stunt OOIT!
    IPV een paar honderd duizend piek uit te geven aan een reclame campagne, hebben ze het op deze manier gedaan en met veel meer succes...

5. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net bij mijn hofleverancier vandaan en heb hem de bovenstaande vraag ook gesteld. Zijn opmerking was dat hij microsoft 20 april al de serienummers moest doorgeven van de voorraad consoles. Dus is het zo dat ze het serienummer naast de aanvraag leggen en aan de hand hiervan weten dat de console is gekocht op 26 of erna?

Lijkt mij sterk, omdat de winkelier niet op de 20ste kon en kan weten dat ik op de 25ste een x-box wil gaan kopen. Dat ie goedkoper was, was zelfs een verrassing voor me:). Ik had gewoon poen gekreegt (opzettelijke spelfout) van mijn opoe en ben toen die box gaan halen, wat ie ook gekost had. en daarnaast. Ik heb direct voor een kleine 200 euro aan randapparaten gekocht. En daarnaast was ik er al verbolgen over dat er niet eens een game bijzat. Ik bedoel.... Als je een videokaart of geluidskaart koopt voor je pc of een joystickie zit daar ook vaak een game bij. Wat hebbie nou aan een X-box zonder een spelleke?

6. AlBundy

AlBundy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag 20 april zo'n XBOX voor 299 gekocht, gelijk per e-mail het formulier ingevuld.

Kreeg zonet volgende mail:

Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way.
    Your shipping information is provided below for your reference:
    FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxx
    May 1 2002 2:55AM

Zegt genoeg denk ik zo ;)

7. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    moehaha echt niet.. maak maar eens een printscreen van die mail ofzow.. dit geloof ik echt niet..
    ik kreeg net een mail van microsoft..

dear Bigl-mo
    because you just have bought the 10000 xbox we have
    got a special price for you: all Xbox games for free.
    for more info please call: xxx-xxxxxxx
    congratulations

many greets
    Microsoft XBoX Company

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Thank you for contacting XBox Customer Care.

We are currently processing the Reward Scheme Application Forms. We have received numerous applications and we are processing them in the order we received them. We appreciate your patience; I assure you that we will have your products to you very soon!

Thanks,

Xbox Customer Care

Edit: dit zag ik in een nieuwsgroep (niet zelf verzonnen)
    Ze handelen het dus af op volgorde van binnenkomst.

9. AlBundy

AlBundy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan niet, heb hier echt geen zin in....

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit gekregen heb..

waarschijnlijk wel een van de eerste ;)

PS die xxxxxx is alleen een FEDEX tracking number.

10. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    20 april nu een mail.. 25 april is dus nog 5 daagjeswachten op bericht.

Zou ik wel gaaf vinden als ik die 2 games+controller bij mijn hofleverancier onder z'n neus kan wrijven

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, en dan doen ze er een game bij en dan is het weer niet de juiste?! Je koopt er gewoon een game bij die je leuk vind en dan is 't toch ook goed?!

12. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    een game naar keuze. mij om het even. Maar de game die je bij hardware krijgt heb je ook niet voor het kiezen?? toch?

Deel Deze Pagina