1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toernooien - suggesties. Wat wil jij graag zien?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 1 mei 2007.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    - Small Arms )

2. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het liefst een Rainbow Six toernooi zien. Het liefst natuurlijk LAN, maar een goed online toernooitje is ook vet.

3. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    buiten toernooien van een bepaald aantal spellen om, zou ik in het algemeen de volgende dingen veranderen:

• toernooien op de frontpage terug laten komen
    • evt bij populair toernooi sponsoring, ik heb geen flauw idee wat de mogelijkheden hierin zijn van xbw, maar bijvoorbeeld een spel gratis uit de pre-order shop of kleinere prijzen als key-koard of MS points (is niet echt veel kleiner maar toch...)
    • een soort "eerlijst" op het forum ergens, zodat de winnaars van een volledig op xbw ge-organiseerd toernooi daarop vermeld worden, voor eeuwige roem :cool:
    • een overzichtelijke lijst van alle toernooien die nog actief bezig zijn, waarin onderscheid wordt gemaakt tussen waar je je nog kan inschrijven, en die al bezig zijn

4. Titan

Titan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    GoW : Annex only toernooi? Wil wel zien dat dat meer gespeeld wordt!

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel super zijn als een xboxworld toernooi als reclame berricht op het dashboard terrecht kwam. Dit dan alleen met de echt grote toernooien. Ik weet toevallig dat er een site was die dit voor mekaar kreeg. En deze site was veel kleiner dan xboxworld. Dus ik denk wel dat xboworld zoiets voor mekaar kan krijgen.

Verder vind ik grote toernooien op de voorpagina promoten/door linken ook een geweldig idee.

Deel Deze Pagina