Ik zou het liefst een Rainbow Six toernooi zien. Het liefst natuurlijk LAN, maar een goed online toernooitje is ook vet.
buiten toernooien van een bepaald aantal spellen om, zou ik in het algemeen de volgende dingen veranderen: toernooien op de frontpage terug laten komen evt bij populair toernooi sponsoring, ik heb geen flauw idee wat de mogelijkheden hierin zijn van xbw, maar bijvoorbeeld een spel gratis uit de pre-order shop of kleinere prijzen als key-koard of MS points (is niet echt veel kleiner maar toch...) een soort "eerlijst" op het forum ergens, zodat de winnaars van een volledig op xbw ge-organiseerd toernooi daarop vermeld worden, voor eeuwige roem een overzichtelijke lijst van alle toernooien die nog actief bezig zijn, waarin onderscheid wordt gemaakt tussen waar je je nog kan inschrijven, en die al bezig zijn
Het zou wel super zijn als een xboxworld toernooi als reclame berricht op het dashboard terrecht kwam. Dit dan alleen met de echt grote toernooien. Ik weet toevallig dat er een site was die dit voor mekaar kreeg. En deze site was veel kleiner dan xboxworld. Dus ik denk wel dat xboworld zoiets voor mekaar kan krijgen. Verder vind ik grote toernooien op de voorpagina promoten/door linken ook een geweldig idee.